23-06-2009, 00:39 AM
Doonori juurest bussi tagasi.
Mõtlesin, et teen dussi ka. Lühikeste sõitude juures pole seda vast vaja, aga pikkade sõitude juures võib vaja minna. Dussi saamiseks tuleb ära vahetada kraan. See võiks seal ka koguaeg olla, aga ma panin ta siiski koos voolikuga panipaika. Tavaoludes on vähemasti esialgu tavaline tila küljes.
Dussi voolik on nii pikk, et sellega saaks ära pesta ka auto "fassaadi"poole. Kraani tila pealt keeratakse ümberlülitus kraaniga vesi dussi peale. Nüüd pole muud, kui vajutada dussi nuppu ja vesi tuleb.
Dussi katsetades kuulsin pumba juurest imelikku vee mulinat. Hakkasin asja lähemalt uurima ja voilaa, põrand märg.
Hakkasin asja lähemalt uurima. Kiskusin voodi põhja üles, märg jah. Nii imeliku koha pealt, et kohe ei leidnudki leket. Panin siis pumbale surve taha ja... mulin tuleb hoopis katla juurest. Jagasin ära, et pumba käivitudes lülitub ka automaatselt katla ringvoolu pump tööle. Seal aga oli paisupaagis nii vähe vett, et pump mulises. Nüüd leidsin ka lekke üles. See oli hoopis radika vooliku vahelt. Panin radika torule lisaklambri ja leke kadus.
Juba mingi aeg tagasi mõtlesin kaasfoorumlase Janka jutu peale, et voodi põhi peaks olema "õhuline". Paika pannes unustasin selle sootuks. Ei hakanud ka eraldi selle pärast põhja ära võtma. Nagunii tuleb kunagi seda teha. Nüüd oligi paras aeg Janka õpetuse järgi käituda.
Aukude puurimine saepuruplaati polegi nii lihtne, kui esmapilgul arvata võiks. Kui kaks akut oli akudrellil tühjaks saanud, siis mõtlesin välja tuua elektridrelli. Akud ei jõua ju nii kiiresti laadida.
Elektridrelliga läks töö palju jõudsamalt. Puuris nii, et suits käis välja. Vajalikud tööd voodi "all" tehtud, võis jälle kõik kokku kruvida. Nüüdseks oli ka aku täis laadinud.
Vanemate inimeste sisseronimise lihtsustamiseks panin ka "trepikäsipuu". Ehitamise ajal vaatasin, kuidas mõni külaline otsis käe jaoks tuge.
Suurte voolutarbimiste tõttu on need kaks lülitit väga tähtsal kohal. Sisse lülitades peab kaane maha tõstma. Sel ajal jõuab oma tegevuse tagajärgi läbi mõelda. Sisse unustamise vältimiseks on lülitid varustatud punaste LEDidega. Kui kongi aku enam väga "jämedat" voolu ei vaja, alles siis võib sisse lülitada külmiku. Kõike seda saab näha ampermeetrilt.
Mõtlesin, et teen dussi ka. Lühikeste sõitude juures pole seda vast vaja, aga pikkade sõitude juures võib vaja minna. Dussi saamiseks tuleb ära vahetada kraan. See võiks seal ka koguaeg olla, aga ma panin ta siiski koos voolikuga panipaika. Tavaoludes on vähemasti esialgu tavaline tila küljes.
Dussi voolik on nii pikk, et sellega saaks ära pesta ka auto "fassaadi"poole. Kraani tila pealt keeratakse ümberlülitus kraaniga vesi dussi peale. Nüüd pole muud, kui vajutada dussi nuppu ja vesi tuleb.
Dussi katsetades kuulsin pumba juurest imelikku vee mulinat. Hakkasin asja lähemalt uurima ja voilaa, põrand märg.
Hakkasin asja lähemalt uurima. Kiskusin voodi põhja üles, märg jah. Nii imeliku koha pealt, et kohe ei leidnudki leket. Panin siis pumbale surve taha ja... mulin tuleb hoopis katla juurest. Jagasin ära, et pumba käivitudes lülitub ka automaatselt katla ringvoolu pump tööle. Seal aga oli paisupaagis nii vähe vett, et pump mulises. Nüüd leidsin ka lekke üles. See oli hoopis radika vooliku vahelt. Panin radika torule lisaklambri ja leke kadus.
Juba mingi aeg tagasi mõtlesin kaasfoorumlase Janka jutu peale, et voodi põhi peaks olema "õhuline". Paika pannes unustasin selle sootuks. Ei hakanud ka eraldi selle pärast põhja ära võtma. Nagunii tuleb kunagi seda teha. Nüüd oligi paras aeg Janka õpetuse järgi käituda.
Aukude puurimine saepuruplaati polegi nii lihtne, kui esmapilgul arvata võiks. Kui kaks akut oli akudrellil tühjaks saanud, siis mõtlesin välja tuua elektridrelli. Akud ei jõua ju nii kiiresti laadida.
Elektridrelliga läks töö palju jõudsamalt. Puuris nii, et suits käis välja. Vajalikud tööd voodi "all" tehtud, võis jälle kõik kokku kruvida. Nüüdseks oli ka aku täis laadinud.
Vanemate inimeste sisseronimise lihtsustamiseks panin ka "trepikäsipuu". Ehitamise ajal vaatasin, kuidas mõni külaline otsis käe jaoks tuge.
Suurte voolutarbimiste tõttu on need kaks lülitit väga tähtsal kohal. Sisse lülitades peab kaane maha tõstma. Sel ajal jõuab oma tegevuse tagajärgi läbi mõelda. Sisse unustamise vältimiseks on lülitid varustatud punaste LEDidega. Kui kongi aku enam väga "jämedat" voolu ei vaja, alles siis võib sisse lülitada külmiku. Kõike seda saab näha ampermeetrilt.