29-06-2009, 08:54 AM
Üldiselt kipub ikka olema,et Gaz-53 klassis on odavam sõita kui 51 klassis.
51 varuosade saadavus on ka venemaal kehva ja kui tahad saada konkurentsivõimelist mootorit siis kõigepealt on vaja valida plokk umbes 10
ploki seast.
Järgmiseks saab 2-3 päeva käiade ja freesiga kanaleid nühkida ja kollektoreid
sobitada.Järgmised 2 päeva näed vaeva õlipihustite paigaldamisega ja mootori
koostamisega.
Kui veab,siis saab mootoriga sõita terve hooaja ja kui ei vea,siis saab seda
tegevust korrata juba järgmine päev kui keps on pooleks läinud ja rikkunud
ploki,nukkvõlli ja väntvõlli.
Gaz-53 mootori alumine pool kestab tunduvalt paremini ja purunemise korral ei
pea kanaleid nühkima.
Auto kaalu suurendamine teeks mootori veel olulisemaks kui praegu.
11 juulil on Hinsa krossirajal autokross ja kui tahate,et veoautokross oleks popim ja sõitjaid rohkem,siis toetage autokrossi oma kohaletulekuga.
Siis saaks panna välja auhinnad ja suurema pubiku huvi korral oleks ka sponsoreid rohkem ja olekski ala päästetud väljasuremisest.
51 varuosade saadavus on ka venemaal kehva ja kui tahad saada konkurentsivõimelist mootorit siis kõigepealt on vaja valida plokk umbes 10
ploki seast.
Järgmiseks saab 2-3 päeva käiade ja freesiga kanaleid nühkida ja kollektoreid
sobitada.Järgmised 2 päeva näed vaeva õlipihustite paigaldamisega ja mootori
koostamisega.
Kui veab,siis saab mootoriga sõita terve hooaja ja kui ei vea,siis saab seda
tegevust korrata juba järgmine päev kui keps on pooleks läinud ja rikkunud
ploki,nukkvõlli ja väntvõlli.
Gaz-53 mootori alumine pool kestab tunduvalt paremini ja purunemise korral ei
pea kanaleid nühkima.
Auto kaalu suurendamine teeks mootori veel olulisemaks kui praegu.
11 juulil on Hinsa krossirajal autokross ja kui tahate,et veoautokross oleks popim ja sõitjaid rohkem,siis toetage autokrossi oma kohaletulekuga.
Siis saaks panna välja auhinnad ja suurema pubiku huvi korral oleks ka sponsoreid rohkem ja olekski ala päästetud väljasuremisest.