29-06-2009, 22:56 PM
2106 on tehasest tulnud välise regulaatoriga, seega arvata on, et väline on seal ka täna. Regulaatoril on kaks klemmi, 30 ja 67. Üks tuleb süütelukust ja teine läheb generaatorisse, ergutusvool liigub mööda seda. Pista tester akuklemmidele ja siis pane 30 ja 67 kokku, kui nüüd pinge lendab 14 peale ja hakkab veel tõusma, siis on regulaator kutu. Kaua ära neid klemme koos hoia, sest keedab lõpuks aku uhaaks
.
Regulaatoreid on kolme tüüpi: vana hea kontaktidega (selline pirakas, oma kolmandik tellist), pisike 10X7cm kast (mõnikord on seal peal ka märgulambid) ja päris uued 4X3cm karbid. 06-l asus ta... vist oli juhipoolsel lansekal.
Harjad võivad ka läbi olla. Laadimisvool on lihtsalt nii madal, et pikemal töötamisel koormusega ei saa aku täis.
Geneka korrasolekut saad ka kontrollida ilma, et see autol oleks. Ajad trelliga ringi ja mõõdad siis erinevaid parameetreid. Ära unusta massi generaatorile anda ja ergutusvoolu akult.

Regulaatoreid on kolme tüüpi: vana hea kontaktidega (selline pirakas, oma kolmandik tellist), pisike 10X7cm kast (mõnikord on seal peal ka märgulambid) ja päris uued 4X3cm karbid. 06-l asus ta... vist oli juhipoolsel lansekal.
Harjad võivad ka läbi olla. Laadimisvool on lihtsalt nii madal, et pikemal töötamisel koormusega ei saa aku täis.
Geneka korrasolekut saad ka kontrollida ilma, et see autol oleks. Ajad trelliga ringi ja mõõdad siis erinevaid parameetreid. Ära unusta massi generaatorile anda ja ergutusvoolu akult.