30-06-2009, 22:38 PM
Ei oska väga sõna võtta, kuid kui üldiselt vaadata, siis E25-l peaks olema ikkagi eeliseid:
- parem vedrustus: lääne amordid, varbadega vedustusskeem jne.
- parem aerodünaamika: tõhusamad tiivad, voolujoonelisem kere, E21-10l esitiiba polnudki...
- jäigem ja kergem kere alumiiniumist monokoki näol. Monokok kaalus 25-l veidi alla 40kg.
Kõik need eelised olid ka loomulikult Esttecil. Selle eellane muide oli E24, kuigi Kavori leht näitab E24 pähe Asmeri kaamelisiltidega E25-te. Esttec 884 oli E24 lääne juppidega ja VW mootoriga.
- parem vedrustus: lääne amordid, varbadega vedustusskeem jne.
- parem aerodünaamika: tõhusamad tiivad, voolujoonelisem kere, E21-10l esitiiba polnudki...
- jäigem ja kergem kere alumiiniumist monokoki näol. Monokok kaalus 25-l veidi alla 40kg.
Kõik need eelised olid ka loomulikult Esttecil. Selle eellane muide oli E24, kuigi Kavori leht näitab E24 pähe Asmeri kaamelisiltidega E25-te. Esttec 884 oli E24 lääne juppidega ja VW mootoriga.