08-07-2009, 10:53 AM
Veidi juttu PS-i Mikuni kohta: http://www.ijps350.narod.ru/remont.htm
Mikuni düüsitüüpide kohta leiab infot siit (lk 19): http://www.ozebook.com/compendium/techbu...%201-9.pdf
ja siit: http://www.ozebook.com/compendium/t500_files/mikuni.pdf
Kõige lihtsam on "reverse" düüsidega, enamasti saab hakkama vahemikus 97,5 kuni 110.
Mikuni VM tuning manual: http://www.mikuni.com/pdf/vmmanual.pdf
Vooliku kinnitusotsak karpa küljel on ujukikambri ventilatsioon, mustumise vältimiseks võiks voolikujupi otsa panna (see voolik peaks läbi klambri minema).
Ujukikambri põhja voolik on üksnes drenaaþ vee/sette/vana kütuse väljalaskmiseks.
Iseenesest peaks peaks karpas olnud komponendid omavahel täitsa sobima, samas aga tundub, et segu on kogu vahemiku piires liiga rikas.
Seega esmalt võiks vaadata üle ujuki kõrguse (manualis 22-24mm). Samas mu Suzuki VM32-l on ette nähtud ujuki kõrgus vabalt tagurpidi pööratud karpa puhul (ujuk ei suru nõela kinni, toetub vabalt vedrule) 27,3mm. Kui ei taha hakata komponentidega mängima, siis saab ujuki kõrguse regullimisega segu koostisele kaasa aidata.
Peadüüsi suuruse sobivust saab katsetada peene traadi läbipanekuga, et osa düüsiavast ära katta. Teine variant on plastiliin või seep, millele nõelaga auk sisse torgata.
Äärmiselt oluline on karpa regullimise juures aru saada, kas segu on lahja (mootor löriseb) või rikas (mootor täriseb) ja sellele vastavalt tegutseda.
Mikuni düüsitüüpide kohta leiab infot siit (lk 19): http://www.ozebook.com/compendium/techbu...%201-9.pdf
ja siit: http://www.ozebook.com/compendium/t500_files/mikuni.pdf
Kõige lihtsam on "reverse" düüsidega, enamasti saab hakkama vahemikus 97,5 kuni 110.
Mikuni VM tuning manual: http://www.mikuni.com/pdf/vmmanual.pdf
Vooliku kinnitusotsak karpa küljel on ujukikambri ventilatsioon, mustumise vältimiseks võiks voolikujupi otsa panna (see voolik peaks läbi klambri minema).
Ujukikambri põhja voolik on üksnes drenaaþ vee/sette/vana kütuse väljalaskmiseks.
Iseenesest peaks peaks karpas olnud komponendid omavahel täitsa sobima, samas aga tundub, et segu on kogu vahemiku piires liiga rikas.
Seega esmalt võiks vaadata üle ujuki kõrguse (manualis 22-24mm). Samas mu Suzuki VM32-l on ette nähtud ujuki kõrgus vabalt tagurpidi pööratud karpa puhul (ujuk ei suru nõela kinni, toetub vabalt vedrule) 27,3mm. Kui ei taha hakata komponentidega mängima, siis saab ujuki kõrguse regullimisega segu koostisele kaasa aidata.
Peadüüsi suuruse sobivust saab katsetada peene traadi läbipanekuga, et osa düüsiavast ära katta. Teine variant on plastiliin või seep, millele nõelaga auk sisse torgata.
Äärmiselt oluline on karpa regullimise juures aru saada, kas segu on lahja (mootor löriseb) või rikas (mootor täriseb) ja sellele vastavalt tegutseda.