15-07-2009, 20:23 PM
(03-05-2009, 22:36 PM)Gravity Kirjutas: Üks asjalik küsimus.
Nimelt võrrimootoril on maksimumpöörded 4000-4500RPMi neid tõstes saaksime kindlasti suurema võimsuse.
Mis piirab orignaalvõrril pöördeid?
Esiteks on võrri sisselaske kestus maru lühike.
Teiseks on võrril jube väikese lõõriga karbuss ja suurema paigutamine selleks mõeldud kohta on ebaotstarbekas sisselaskeava väikese diameetri tõttu, lisaks on vändakaelas ava veel väiksem.
Kolmandaks on võrri väljalaskeava, ülevoolukanalid ja -avad väikesevõitu, lisaülevool (ingl. k. boost port) on sootuks puudu.
Viiendaks pole võrri väljalase (pikk leegitoru ja vaikne summuti) kiirusrekorditeks disainitud.
Kuuendaks ei ole võrri süütesüsteem kõrgetel pööretel kuigi hea lahendusega.
Ja kindlasti on veel mustmiljon asja, mis säärekamootoril pöördesse minna ei luba.