17-07-2009, 23:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-07-2009, 23:36 PM ja muutjaks oli Kevin68.)
(17-07-2009, 22:31 PM)indrek Kirjutas:(16-07-2009, 23:52 PM)Kevin68 Kirjutas: Küsiks huvipärast, kas sellistel paakidel oli orginaalis kaks valget triibu keskelt läbi? Polnud eelmise korraga vana värvi maha lihvinud ning välja tuli kõvasti roostet ning kahe triibu jäänused.Jah, kaks valget ja kitsast triipu. Külje peal logo (kujundus on veidi erinev uuemate paakide omast).
---
Selle eelneva foto kohta... saa sõbraks värvipüstoliga. Kui endal ei ole, siis sõbral ikka on.
Tänud, jälle veidikene targem. Värvipüstoli koha pealt, pole endal ega ka sõbral.

Aga teemasse.. tänane päev, võiks õelda et korda läinud. Esmalt ostsin Talupoest mootorile uued mutrid ja seibid ning pintsli numbrimärgi värvimiseks. Kahjuks ei tea ühtegi teist enam-vähem korraliku saavutavat tulemust kui pintsliga numbrimärki teha. Värvitud sai nii, et kõigepealt pintsliga taust kollaseks ning siis imepisikese pintsliga numbrid peale.. värvimine kestis kokku umbes poolteist tundi, lõpuks oli käsi tõsiselt surnud. Puhastasin ka jalgratta porilaudu ( porilauad on seisnud üpris kaua ühes laudas ) "Cif" 'iga ning tulemus sai päris hea. Üritasin ka paaki natukene paremaks saada, lihvisin lainetused maha ning kandsin värvi peale, üllatuseks hakkas aga värv pragunema.. lasin asjal natukene kuivada ning lihvisin taaskord värvi maha ning uuesti värvides hakkas jälle kooruma.. siiski oli tahe nii suur ja kordasin ühe korra veel seda tegevust ning siis jäi värv korralikult peale. Sai ka kaasfoorumlase KoBa abiga valmis tehtud paagi kinnitused ( suured tänud temale ), need said samuti värvitud. Kuna tulemas on ka esituli, siis loovutas kaasfoorumlane Reymo1995 lahkesti oma üle oleva jalgratta dünamo. Kinni pannes libises see aga mõõda esiharki alla ning siis otsustasin kinnituste alla panna pisikesed kummi tükid. Sai ka pisikest "tuuningut" tehtud, nimelt mul juba pikemat aega keldris seisab üks sadula külge kinnitatav silt kirjaga sdelano v sssr, aga kuna sadulas ainult üks auk siis puurisn sinna kaks tükki juurde ning silt leidiski oma koha sellel sadulal. Õhtul said ka paak ning numbrimärk külge ning asi hakkab juba vaikselt ilmet võtma!

Nüüd aga küsimus, tollel paagil on imelik kraan, kuidas selline asi toimib? Kas sealt saab ka reguleerida palju paagist peale jookseb ning kas on ka mingi nipp, kuidas seda saaks reguleerida nii ilma, et see vastu raami läheks?
Üritan homme ka rattast pilte teha.
Ettetänades,
Kevin.
Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!
www.vanaisavokk.forumotion.com