19-07-2009, 13:52 PM
Pealkirjas on küll selgelt küsitud, et miks tsiklite rehvid on üht või teistpidi, aga ma laiendaks teemat ka autorehvidele. Mind on võtnud kukalt kratsima asümmeetrilise mustriga rehvid, mis minu loogika kohaselt peaks ühel pool vett ära juhtima, teisel pool aga hoopis enda alla koguma. Ma ei küll ei kahtle rehvitootjate arendustöös, kuid oleks ikka huvitav teada, kuidas midagi töötab.
Järgnevalt auto eest tehtud kaks pilti: vasakul pool (ehk siis autol "kaardilugeja" pool) on kõik selge: suurema punktiga tähistatud koht puutub veega enne kokku kui sama soone äär ning vesi juhitakse rehvi küljelt välja auto alla. Parempoolsel pildil aga (juhi pool) täitub äär veega enne keskosa ning vesi juhitakse kahele poole: keskele ja äärelt välja. Kui nüüd aga osa vett juba soones ees on ning lombist veel juurde tuleb ja kogu see lugu keskele liigub, kus soon ühel hetkel ära lõppeb... Või pressitakse see siis ikkagi lõpuks küljelt välja? Selline variant ei tohiks aga juhitvausele väga hästi mõjuda või kuidas?
Järgnevalt auto eest tehtud kaks pilti: vasakul pool (ehk siis autol "kaardilugeja" pool) on kõik selge: suurema punktiga tähistatud koht puutub veega enne kokku kui sama soone äär ning vesi juhitakse rehvi küljelt välja auto alla. Parempoolsel pildil aga (juhi pool) täitub äär veega enne keskosa ning vesi juhitakse kahele poole: keskele ja äärelt välja. Kui nüüd aga osa vett juba soones ees on ning lombist veel juurde tuleb ja kogu see lugu keskele liigub, kus soon ühel hetkel ära lõppeb... Või pressitakse see siis ikkagi lõpuks küljelt välja? Selline variant ei tohiks aga juhitvausele väga hästi mõjuda või kuidas?
![[Pilt: Rehvid.jpg]](http://i294.photobucket.com/albums/mm87/41degree_photos/Rehvid.jpg)