23-07-2009, 08:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2009, 08:31 AM ja muutjaks oli agent007.)
(21-07-2009, 13:35 PM)2715 Kirjutas: Kas viga on ikka võimendis?Samahästi võib ka pump kulunud olla.
Tark oleks enne suuremat lammutamist manomeetriga töörõhk ära mõõta.
Kui rataste lõppu keerates rõhk madal siis võiks töösilindri mansette kontrollida.
Kui mansetid korras,siis võiks jaoturi otsakaane maha võtta ja mutri reguleeringut kontrollida.
Kui tahtmine silindriga rooli ehitada,siis sobib suvalise tõstuki või kompaini rooli
dosaatorpump,mille saab kinnitada hüdroõli paagi peale.
Silinder ei tohiks olla üle 40 mm jäme(rool läheb liiga aeglaseks).
Õli saab roolivõimendi jaoks võtta hüdropaagist ja lisapaaki ei ole vaja.
Milline on normaalne töörõhk? Mis on silindri minimaalne pikkus kui silindri peale ümber teha? Kus on jaoturi otsakaan?
Tänud vastuste eest senimaani!
terv, Siim.
EDIT:
Mis marki õli sobiks sinna panna? Mõtlen, et ehk oleks mõistlik enne lammutamist ka õli vahetada kuna pole näind ega ka kuulnud, et sellel masinal keegi roolivõimu õli vahetanud oleks. KUi palju peaksin õli varuma?
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com