14-11-2003, 22:21 PM
minu kogemus: kui vahetada tihendid, tasuks ka uued juhtpuksid panna. Kui juhik kulunud, võib uue tihendi puruks lüüa! Raske uskuda, aga paraku tõsi...
üldiselt ei tohiks masin vaz-st suurt erineda - klapp on ikka klapp, vedru vedru ning poolkuud poolkuud. Klapivedru pingesse saamiseks soovitav mingi \"tõmmits\", aga saab ka ilma. Tihendi pealeajamiseks lihtsalt õige siseläbimõõduga torujupp. Ka hüdrotõukuritega masinatel süsteemid sarnased.
üldiselt ei tohiks masin vaz-st suurt erineda - klapp on ikka klapp, vedru vedru ning poolkuud poolkuud. Klapivedru pingesse saamiseks soovitav mingi \"tõmmits\", aga saab ka ilma. Tihendi pealeajamiseks lihtsalt õige siseläbimõõduga torujupp. Ka hüdrotõukuritega masinatel süsteemid sarnased.
Tsitaat:On olnud tuttaval juhus, kus vahetas klapisääresääretihendid ja lõpuks ikkagi pidi võtma mootori lahti ja uued rõngad paigaldamanojah, aga ega selleks ei pidanud ju enam kaant maha võtma...
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"