27-07-2009, 15:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2010, 20:36 PM ja muutjaks oli koterman.)
Vastan alltoodud küsimustele üheselt - jah, on. Pilt on selgem ja detailid - pea sees, sestap - sobivad omavahel paremini 
Mis puutub salongi materjale, siis vastus on ilmseselgelt 'jaa', sest kasutati ju ohvitserisineli riiet (tavaliselt kas hall v helehall), mis on ikka vildi ja kalevi segu. Seda odavamate masinate ja lihtsama rahva peale, üldjuhul, ei raisatud.
Rooli plastmaterjalist kate (metallrõngal) peaks olema sama mis G20 ja G21, ja sestap samuti päiksele söödav. Tänapäeval on küll juba vana-tehnika spetsidel aega ka matriitsvorme teha selliste asjade jaoks ning lihtsalt valada plastsegust uus rool aluseks olevale metallrõngale.
Rehvide osas peaks olema nii, et algselt toodi küll suurem osa, sh ka valgete küljeribadega Ühendriikidest, ent kiiresti ehitati industrialiseerimise käigus üles ka rehvide tootmise vabrikud kohapeal.
Üks peaks kuulus tehas peaks olema Tuulas, millest Hrus'ts'ov oma mälestustes mõnuga pajatab. Nimelt oli ta käinud isiklikult Kõigi Rahvaste Isa käsul asja parendamas (siis kui ta veel ameti poolest Moskva linna parteipealik oli), kuna riigijuhtide autojuhid olid kord kaevanud, et rehvid ei pea sugugi vastu ja lõhkevad ruttu. Lähemal uurimisel tehases selgunud, et Hrus'ts'ovi endine ülemus Kaganovitsh (teede ja sideminister tänases mõistes) oli heaks kiitnud varem kohapeal tehtud rats-ettepaneku vähendada koordi sisse minevate kummikihtide arvu. Eks Nikita siis andis uue, vastupidise käsu ja raporteeris omakorda töövõidust, kuna pärast seda hakkasid rehvid seda tööd tegema, milleks nad olid toodetud
.
k
[quote='Maz500' pid='229611' dateline='1247941050']
Teema algatajale on küsimus,et kas algmaterjali siis jooniste uurimine mingeid tulemusi ka andnud on?
Küsin kuna ei taha olla ainuke, kes siin teemas tarka jutt ajab!Wink
...............................................
Teema jätkuks:
Mind on huvitanud alati, kas ZIM-i koostamisel kasutati paremaid
......................................................
Teine asi, mis tuleneb kohe esimesest küsimusest,et kuidas on rooli plastmassiga lood, ..

Mis puutub salongi materjale, siis vastus on ilmseselgelt 'jaa', sest kasutati ju ohvitserisineli riiet (tavaliselt kas hall v helehall), mis on ikka vildi ja kalevi segu. Seda odavamate masinate ja lihtsama rahva peale, üldjuhul, ei raisatud.
Rooli plastmaterjalist kate (metallrõngal) peaks olema sama mis G20 ja G21, ja sestap samuti päiksele söödav. Tänapäeval on küll juba vana-tehnika spetsidel aega ka matriitsvorme teha selliste asjade jaoks ning lihtsalt valada plastsegust uus rool aluseks olevale metallrõngale.
Rehvide osas peaks olema nii, et algselt toodi küll suurem osa, sh ka valgete küljeribadega Ühendriikidest, ent kiiresti ehitati industrialiseerimise käigus üles ka rehvide tootmise vabrikud kohapeal.
Üks peaks kuulus tehas peaks olema Tuulas, millest Hrus'ts'ov oma mälestustes mõnuga pajatab. Nimelt oli ta käinud isiklikult Kõigi Rahvaste Isa käsul asja parendamas (siis kui ta veel ameti poolest Moskva linna parteipealik oli), kuna riigijuhtide autojuhid olid kord kaevanud, et rehvid ei pea sugugi vastu ja lõhkevad ruttu. Lähemal uurimisel tehases selgunud, et Hrus'ts'ovi endine ülemus Kaganovitsh (teede ja sideminister tänases mõistes) oli heaks kiitnud varem kohapeal tehtud rats-ettepaneku vähendada koordi sisse minevate kummikihtide arvu. Eks Nikita siis andis uue, vastupidise käsu ja raporteeris omakorda töövõidust, kuna pärast seda hakkasid rehvid seda tööd tegema, milleks nad olid toodetud

k
[quote='Maz500' pid='229611' dateline='1247941050']
Teema algatajale on küsimus,et kas algmaterjali siis jooniste uurimine mingeid tulemusi ka andnud on?
Küsin kuna ei taha olla ainuke, kes siin teemas tarka jutt ajab!Wink
...............................................
Teema jätkuks:
Mind on huvitanud alati, kas ZIM-i koostamisel kasutati paremaid
......................................................
Teine asi, mis tuleneb kohe esimesest küsimusest,et kuidas on rooli plastmassiga lood, ..