29-07-2009, 02:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-07-2009, 02:12 AM ja muutjaks oli valdo.)
(24-07-2009, 20:53 PM)smolin Kirjutas: ... juhti, kes tõepoolest talitas vastavalt ohutussoovitustele, s.t. sisenes kõnniteepoolsest uksest.
See ohutuse põhimõte toimis (vähemalt kirjades ja konstruktorilaudadel) vast kuni seniajani, kui ees oli autol pikk "diivan", keskkonsool puudus ning ka käigukang ja muud "jublud" ei seganud end üsna kergesti istme ühest servast teise nihutamast.
Kui ette ilmus kaks eraldi istet ja nende vahele hakkas tekkima igasugust "kola", siis seda taktikat enam kasutada ei saanud. Nt oma igapäevaautol ma väljusin nädal tagasi olude sunnil kõrvaluksest (parkimiskohtadega oli tuuga ja otsustasin juhipoolse külje paigutada vahetult vastu seina, et mitte kaasparkijate uksi kinni parkida) - igavene sebimine oli, et keha ja jalad teisele poole üle vinnata, selline jäme ja raskesti painduv tünn nagu ma olen



Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18