Tsitaat:Positiivne ju? Inimesed saavad tööd, saavad palka, ostavad kaupa ja hoiavad nii ka muud tööstust jalulUS auto tööstus on hädas juba kahetuhandestate algusest ja seda muudel põhjustel, kui inimeste mitte soovimine autosid osta. Acura või hunday vms iganes on mõistlikum ost kui chevi(ka viimane tuleb mujalt maailma jaost usase viimasel ajal). Uut autot ostes ei toeta sa mitte kohaliku töömeest vaid koread ja hiinat jms kohti ja ülemaailmset suurkorp. samas kui ca 2000 aasta volvot remontides ja temaga 500000+ uuest saadik mahaõites toetad sa kohaliku remondimeest ja tema peret, ja natuke läheb hiinakatele ka( juppide eest)
' Kirjutas:Nüüd läks küll korralikult nihu
Ei siiski mitte ühe auto roghelisest jalajäljest moodustab summutist välja tulev heide ainult murdosa, ja mida uuem auto seda vähem, võite küll öelda, et euroopa autotööstus on nii puhas ja tore, sama usaga ei mitte grammigi saastet loodusesse, kuid teras ja vask tulevad ju ikka hiinakatelt, kes lutitavad pea kõik saastenorme. ja plastid ma ei taha sellele mõeldagi.
' Kirjutas:Jabur on see autode tapmise viis- larakas kuvaldaga karteri pihta teeks töö sama hästi ära, aga suurte mootoritega elajate käibest kõrvaldamises ei oska ma küll midagi negatiivset näha- ju siis olen pervert'
sellega ma olen nõus puhas porno, ma sain aru et seal segus oli mingi kivinev komponent, et mootorit ei saaks puhtaks pesta ja uuesti kasutusele võtta, mis aga raskendab kogu rohelise mõtlemise alustala, taaskasutus, rakendamist.
Ps: juttu ma kirjutan oma kännuotsast, milleks on klassikalistele autodele pühendatud ajakirjade tehtud ajupesu. Seega on minu silmis üks parimaid, rohelisemaid autosid vana morgan, äge auto, mis on tehtud puust, rauast ja nahast, ja mida niisama keega prügimäele ei saada