09-08-2009, 10:17 AM
Mul omal on K-750M 1968 a.Sai valmis sel kevadel.Nägin seda ratast aastaid tagasi, kui ta oli originaalis.Kui mina selle kätte sain oli ratas aastaid väljas seisnud ja ilma mootorrita+muud vidinad.Originaalvärvi sain tagasadula kinnituse ja porilaua vahelise kummi alt.
1968 K-l on lühike raam ja piduritule lüliti käip keermega raami sisse(lõpus tuli K ka pikema raamiga pid.lüliti kahe poldiga raamile,nagu K-650-l.)Tagatuli on plekist,esitulel pun.kondrollamp vasakul ja paremal elekrisüsteemikaitse.Lambivõru sirmiga.Lenks madal,siduri-piduri krontsteinidel puuduvad peeglikinnitus augud.Peegel kinnitub vasakule poole klambritega.tagatuli hingega,hingede poldid,seibid enamusel kroomitud.tagumised amordid algul plekkkattega-alumine osa kroomitud,hiljem musta plastkattega.Esimestel K-650-l tagaporilaud hingega.K-750 ilma M-ita kalasaba summutid ja tagurpidi siduri-piduri link ja hoobadega esihark nagu M-72H.
1968 K-l on lühike raam ja piduritule lüliti käip keermega raami sisse(lõpus tuli K ka pikema raamiga pid.lüliti kahe poldiga raamile,nagu K-650-l.)Tagatuli on plekist,esitulel pun.kondrollamp vasakul ja paremal elekrisüsteemikaitse.Lambivõru sirmiga.Lenks madal,siduri-piduri krontsteinidel puuduvad peeglikinnitus augud.Peegel kinnitub vasakule poole klambritega.tagatuli hingega,hingede poldid,seibid enamusel kroomitud.tagumised amordid algul plekkkattega-alumine osa kroomitud,hiljem musta plastkattega.Esimestel K-650-l tagaporilaud hingega.K-750 ilma M-ita kalasaba summutid ja tagurpidi siduri-piduri link ja hoobadega esihark nagu M-72H.