17-11-2003, 00:03 AM
Et siis rahakott kuulis võlusõnu \"punane MKI Golf GTI\" ja avas oma rauad. Seega mul siis nüüd kaks Golf GTI-d.
Kiire ülevaatus pärast ostu näitas üllatavalt vähe roostet. Üks koht on juhi istme all karbi servas, tüüpiliselt veidike numbritule juures ja mõned pisemad kohad siin-seal. Lisaks on pumba juurest katki kummist bensiinivoolik ja seega jõuab maha rohkem bensiini kui mootorisse.
EDIT: Täna selgus, et katki ei ole mitte kummivoolik, vaid läbi on roostetanud metallist bensiinitoru, mis auto kallal nokitsenud isa sõnul pumba juures kolmeks tükiks pudenes. Selle vahetamine pole aga just lihtne töö, Inglismaal küsitakse sellise töö eest 600 naela. Maarjamaal saab muidugi odavamalt hakkama. EDIT
Suurematest puudustest on veel lahtine esimene stabilisaatorivarras (mis on suurema osa kolinate põhjustajaks esisillas) ja tõrkuvad esituled (põhjuseks kaitsmekarbile tilkunud vesi). Ja see ei ole tingitud mitte roostest keres vaid ebaõnnestunult salongi toodud antennikaablist. Elektrikust isa olemasolu ei liigita ma elektrikalasid just tõsiste probleemide hulka
Läbisõit on tagasihoidlikud 380.000 kilomeetrit, aga selle hulka peaks mahtuma ka paari aasta tagune mootori kapremont. Viimase omaniku käes sõitis masin peamiselt pikki otsi, keskmiselt 500 km nädalas. Eestis on liikur 1995.aasta novembrist.
Pilte näeb veel siit: http://vmh.ee/gallery/aspelund?&page=4
Asp,
rahul
Kiire ülevaatus pärast ostu näitas üllatavalt vähe roostet. Üks koht on juhi istme all karbi servas, tüüpiliselt veidike numbritule juures ja mõned pisemad kohad siin-seal. Lisaks on pumba juurest katki kummist bensiinivoolik ja seega jõuab maha rohkem bensiini kui mootorisse.
EDIT: Täna selgus, et katki ei ole mitte kummivoolik, vaid läbi on roostetanud metallist bensiinitoru, mis auto kallal nokitsenud isa sõnul pumba juures kolmeks tükiks pudenes. Selle vahetamine pole aga just lihtne töö, Inglismaal küsitakse sellise töö eest 600 naela. Maarjamaal saab muidugi odavamalt hakkama. EDIT
Suurematest puudustest on veel lahtine esimene stabilisaatorivarras (mis on suurema osa kolinate põhjustajaks esisillas) ja tõrkuvad esituled (põhjuseks kaitsmekarbile tilkunud vesi). Ja see ei ole tingitud mitte roostest keres vaid ebaõnnestunult salongi toodud antennikaablist. Elektrikust isa olemasolu ei liigita ma elektrikalasid just tõsiste probleemide hulka
Läbisõit on tagasihoidlikud 380.000 kilomeetrit, aga selle hulka peaks mahtuma ka paari aasta tagune mootori kapremont. Viimase omaniku käes sõitis masin peamiselt pikki otsi, keskmiselt 500 km nädalas. Eestis on liikur 1995.aasta novembrist.
Pilte näeb veel siit: http://vmh.ee/gallery/aspelund?&page=4
Asp,
rahul