11-08-2009, 10:25 AM
(07-08-2009, 12:37 PM)41Degree Kirjutas:(06-08-2009, 16:12 PM)krisko Kirjutas: Palun veelkord nõu selles mosse pirukate ja pikapide osas. Ma paneks kokku sellised mudelid:Minul tuli mõttesse selline asi, et kuna käiguosa on ju 412 ja 2140-l põhjusmõtteliselt identne (412 varased versioonid ei lähe ehk arvesse), siis võiks tulla näiteks mark "Moskvitð", mudel "412/2140" ning alamrubriigid stiilis "mootoriosad", "veermikuosad", "keredetailid (412)", "keredetailid (2140)" jne
408, 412, 427, 434, 2125, 2715 1964-1997
Sinna alla käiksid veel kõik nende almversioonid.
Põhjendus on see, et mootor ja käiguosa peaks olema valdavalt sama (ilmselt erinevused rohkem kinni aastas, kui modifikatsioonis), samuti peaks klappima kere esiosa lõpetades juhi ustega.
Aga nii 412 kui 2140 omamine minevikus ei tee mind veel eksperdiks kogu valiku osas ja seega palun teadjate kinnitust või ümber lükkamist.
Tänan hea nõu eest ette!
Ma lihtsalt mõtlesin, et pakun välja, äkki on hea mõte. Kui ei ole, siis ei pea sellele üldse edaspidi tähelepanu pöörama
Varuosade jaotus on kõikidel autodel Alfast VWni sama, seda eraldi muuta ei saa. Või noh, kõike saab, aga see oleks vähemalt poole aasta töö

Kisub ikkagi sinnapoole, et võtan tehaste järgi. Et siis kaks mudeliperekonda:
Moskva tehase 2140,
IZi tehase 412 koos kõikide keretüüpidega kuni kaubikuteni välja.
Mind veitsa häirib, et see IZi rivi on nii mudelite arvult kui ajaliselt väga suur (408, 412, 427, 434, 2125, 2715 1964-1997), aga ma ei oska seda kuskilt ka kuidagi mõistlikult jagada.
Et Mossespetsid väga kisa ei tee, peaks vist olema loogiline.
