15-08-2009, 00:06 AM
Pumba saab kergelt kätte. Kraaan kinni, pealevool lahti, kõrgrõhutoru ära, kolm mutrit lahti. Hea oleks kui kolb oleks ASS kuid ei ole vajalik(Nukk ei suru pumpa üles. Muidu pead pumpa nats alla suruma, kui viimast mutrit eemaldad). Gaasi võiks sättida umbes veerandi peale (latt peaks siis parajas asendis olema) Tõsta pump välja ja jäta meelde, mis asendis latt on. Pumba all peaks olema metall reguleerimis seibid ( tihendi asemel ja ära siis teisemehe omadega neid sassi aja kui eksperimendi lõpetad). Kui paigaldad, siis pane pumba latt sellisesse asendisse nagu eemaldades oli (läheb lihtsamini regulaatori kahvliga kokku). Siis mutrid kinni, pealevool külge, kraan lahti, keera pumba pealt tuts peaaegu ära ja lase õhul välja tulla. Kui midagi ei tule, võid tutsi ära võtta (seal all on vedru ja klapp) tõsta klappi kui see ise üles ei kerki ja lase õhk välja. Keera tuts tagasi (tugevalt pole vaja). Keera kõrgrõhu toru pumba poolt kinni, ülevalt jäta pool pööret lahti. Anna starterit kuni pritsib, toru kinni ja siiiiis peaks kohe käima kah minema
Kui pumba latt läks regulaatori kahvli suhtes valesti, siis ei käi gaasi hoob võibolla õigesti. Kui gaas liigubki õigest aga kahvli suhtes on pumba latt valesti, siis kas ei käivitu ültse või läheb lõhkuma(ruttu pihusti toru lahti)
Peaks olema kõik ohud kah kirjas
Kui pumba latt läks regulaatori kahvli suhtes valesti, siis ei käi gaasi hoob võibolla õigesti. Kui gaas liigubki õigest aga kahvli suhtes on pumba latt valesti, siis kas ei käivitu ültse või läheb lõhkuma(ruttu pihusti toru lahti)
Peaks olema kõik ohud kah kirjas