15-08-2009, 23:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-08-2009, 23:08 PM ja muutjaks oli oldmoped.)
Oled küll rulnokk, kui su postitusi ja ketsilaskmissuhtumist vaadata... aga vastan Su küsimustele ikka. Mingit silindri kodus portijat sust kindlast ei ole ja tuleb kasutada bolt-on detaile.
Antud masina puhul on tegu just täiesti sobiva rullnokamasinaga millel on peal üks suhteliselt lihtsasti järgiaidatav mootor millele on igasuguseid järgiaitamisjuppe ja igasuguseid varuosasid suhteliselt palju ja suhteliselt mõistlike hindadega saada (näiteks 15-20 erineva tuuningastmega ja erineva tootja silindrikitte jne). Seda loomulikult mitte Eestist kohapealt. Ka ei ole 100kmh sellest mootorist kätte saada mittemingi eriline probleem... aga reaalselt, kui masinat tahad ka rohkem sõitmiseks kasutada, mitte, et tegu on ühekordse vinge tuunimisprojektiga, millega kas dragracet või võidusõitu sõita, siis soovitaks keskmise klassi järgiaitamise juurde jääda, millega saavutad kiiruse ~75kmh, aga selle eest ka kestab tunduvalt kauem.
Ainult silinder/kolb komlekti ostes (sõltuvalt tootjast ja tuuningklassist hinnad 800-3500 vahel) lased ka kuskilt midagi muud ikka varsti laiali ja olemasolevate muude komponentidega ei saa sa asja tõenäoliselt korralikult koostööle kah.
Odavaim keskklassi lahendus, millega saab ka sõita ja mis enamvähem peaks ka kestma oleks 15mm Bing+ sellele sobiv sisselaskekollektor, 44mm läbimõõduga big-bore silinder/kolb komplekt + uus muudetud kujuga silindripea, Bullet väljalase, uus reedvalve korralike karbonlehtedega, Rito väntvõll + sõrme nõellaager, väntvõlli laagrid SKF 6203 c3 ja 6203 nr, uued spetsiaalsimmerid + karteritihendid + silindritihendid + karpatihendid + väljalasketihend
kokku kulud umbes 4000.-
Kui see lahjaks jääb, siis 43,5mm polini silndr/kolb+ tihend+reedvalve+kollektor maksavad 2500-3000.-, highend väljalasked kuskil 3500-4500.-, 18-21mmmm korralik karpa ~1500.- jne.
edit:
Unustasin vastamast su küsimusele, et palju Su masin väärt on.
Piltide järgi raske hinnata, mis seal sees toimunud on, aga välise olukorra järgi prognoosides on selle masina väärtus maksimaalselt 1000-1500.- ja siis kah otsid tõenäoliselt tükkaega ostjat.
edit2:
Eeltoodud kuludele lisanduvad kohe otsa järgmised umbaes sama suurusklassi kulutused, sest peale mootori järgiaitamist ei pääse sa seda sõidukit ka kasutada tahtes mittekuidagi ilma uusi korralikke amorte ostmata. Lisaks uued ja värske seguga rehvid ja tõenäoliselt ka korralik pidurite upgrade.
Antud masina puhul on tegu just täiesti sobiva rullnokamasinaga millel on peal üks suhteliselt lihtsasti järgiaidatav mootor millele on igasuguseid järgiaitamisjuppe ja igasuguseid varuosasid suhteliselt palju ja suhteliselt mõistlike hindadega saada (näiteks 15-20 erineva tuuningastmega ja erineva tootja silindrikitte jne). Seda loomulikult mitte Eestist kohapealt. Ka ei ole 100kmh sellest mootorist kätte saada mittemingi eriline probleem... aga reaalselt, kui masinat tahad ka rohkem sõitmiseks kasutada, mitte, et tegu on ühekordse vinge tuunimisprojektiga, millega kas dragracet või võidusõitu sõita, siis soovitaks keskmise klassi järgiaitamise juurde jääda, millega saavutad kiiruse ~75kmh, aga selle eest ka kestab tunduvalt kauem.
Ainult silinder/kolb komlekti ostes (sõltuvalt tootjast ja tuuningklassist hinnad 800-3500 vahel) lased ka kuskilt midagi muud ikka varsti laiali ja olemasolevate muude komponentidega ei saa sa asja tõenäoliselt korralikult koostööle kah.
Odavaim keskklassi lahendus, millega saab ka sõita ja mis enamvähem peaks ka kestma oleks 15mm Bing+ sellele sobiv sisselaskekollektor, 44mm läbimõõduga big-bore silinder/kolb komplekt + uus muudetud kujuga silindripea, Bullet väljalase, uus reedvalve korralike karbonlehtedega, Rito väntvõll + sõrme nõellaager, väntvõlli laagrid SKF 6203 c3 ja 6203 nr, uued spetsiaalsimmerid + karteritihendid + silindritihendid + karpatihendid + väljalasketihend
kokku kulud umbes 4000.-
Kui see lahjaks jääb, siis 43,5mm polini silndr/kolb+ tihend+reedvalve+kollektor maksavad 2500-3000.-, highend väljalasked kuskil 3500-4500.-, 18-21mmmm korralik karpa ~1500.- jne.
edit:
Unustasin vastamast su küsimusele, et palju Su masin väärt on.
Piltide järgi raske hinnata, mis seal sees toimunud on, aga välise olukorra järgi prognoosides on selle masina väärtus maksimaalselt 1000-1500.- ja siis kah otsid tõenäoliselt tükkaega ostjat.
edit2:
Eeltoodud kuludele lisanduvad kohe otsa järgmised umbaes sama suurusklassi kulutused, sest peale mootori järgiaitamist ei pääse sa seda sõidukit ka kasutada tahtes mittekuidagi ilma uusi korralikke amorte ostmata. Lisaks uued ja värske seguga rehvid ja tõenäoliselt ka korralik pidurite upgrade.