Gaz- 63. 1950.a.
#7

Natuke spetsiifilist juttu alguseks - tudeerisin tarkasid raamatuid ning panin tähele, et veoautode puitkabiine valmsitati Nõukogude Liidus kasest, vahtrast ja lehisest. Nendest kõige parem (paidnuvam ja murdmiskindlam) pidavat olema vaher. Ilmselt on ka enamus konkreetse masina sõrestikust valmistatud vahtrast või lehisest. Kattematerjaliks kasutatakse kirjanduse järgi kasevineeri. Uued detailid on igastahes kasest ja need omajagu koitanud, seevastu kui vanadel pole auke sees. Variant on ka muidugi, et see roheline värv on lihtsalt koisid tõrjuva omadusega. Igaljuhul, sobiv vaher on juba langenud. Tegi seda äiksetorm mis kukutas suure kuuse natuke väiksema vahtra otsa mis seepeale ümber vajus. Saagida peaks saama sellest materjali küll.

Avalikult suured tänusõnad kasutajale Fic!!! Tänu tema tehtud pildile ja jagatud infole on mul lõpuks eilsest ennelõunast olemas õige kaitseraud koos selle taha käiva plekiga ja muidugi ka koos küljeluukidega. Omaniku sõnul pole see auto kunagi kapitaalis käinud mis paistis olevat täiesti tõsi. Auto ise tundus olevat viimastest väljalasetest, 1973-74. Kuna oli väga kiire siis ei jõudnud isegi fikseerida aastaarvu Gorki tehasesildil kapoti all. Kaheksast jõudsime saarele ja kümme kolmkümmend loksusime juba tagasi. Töö kiire ja korralikToungue Mis põhjusel aga kruviti külge Molotovi kirjaga luugid ja see kaitseraud - ei oska täpselt öelda, eks need rallisõitmise käigus kõveraks sõideti. Või oli tegemist väikest viisi tuuninguga. Sellest tulenevalt polnud all ka ketaskäsipidurit.
[Pilt: Gaz089.jpg]
[Pilt: Gaz090.jpg]
Ühel küljeluugil on ainult üks mõra sees mis vajab keevitust, teisel on natukene rohkem seda tarvis. Kaitserauda tuleb sirgemaks lüüa sest alaservas on see voldid- eks sellega on kuhugile vastu sõidetud. Igaljuhul - ületamatut ei ole midagi.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Gaz- 63. 1950.a. - Autor: gruppen - 09-08-2009, 10:19 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: valdo - 09-08-2009, 11:43 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 09-08-2009, 19:16 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: indrek - 09-08-2009, 12:00 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: valdo - 09-08-2009, 12:07 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: hundu615 - 09-08-2009, 19:46 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 16-08-2009, 09:27 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: Väravamehaanik - 17-08-2009, 21:25 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: Veteran - 18-08-2009, 07:26 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 18-08-2009, 09:00 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 23-08-2009, 19:15 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: Veteran - 23-08-2009, 20:04 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: hundu615 - 13-02-2010, 09:04 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 14-02-2010, 10:53 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 04-08-2010, 16:52 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: Aspelund - 04-08-2010, 17:28 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 04-08-2010, 17:41 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 26-08-2010, 10:57 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: aavu - 26-08-2010, 15:01 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: tartz1 - 26-08-2010, 15:12 PM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: iisak - 07-09-2010, 11:00 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 07-09-2010, 11:41 AM
RE: Gaz- 51. 1950.a. - Autor: gruppen - 14-09-2010, 12:57 PM
RE: Gaz- 63. 1950.a. - Autor: gruppen - 19-09-2010, 15:06 PM
RE: Gaz- 63. 1950.a. - Autor: peeterpaul - 25-02-2011, 12:16 PM
RE: Gaz- 63. 1950.a. - Autor: volvo - 08-04-2013, 17:57 PM
RE: Gaz- 63. 1950.a. - Autor: gruppen - 01-12-2013, 15:03 PM
RE: Gaz- 63. 1950.a. - Autor: Aspelund - 18-05-2022, 09:31 AM
RE: Gaz- 63. 1950.a. - Autor: gruppen - 19-05-2022, 20:32 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne