16-08-2009, 14:28 PM
Tõenäoliselt on su masina puhul tegu saksast pärit ja 25kmh tunnis liikuma valmistatud versiooniga. Need vanakooli masinad ei ole mitteükski tavaliselt piiratud vaid ongi spetsiaalselt valmistatud kohe sellistest komponentidest, mis tagavad umbes sellise liikumiskiiruse. Kui mootor on ideaalses korras ja reguleeringus, siis nende mopeedide tippkiirus ongi kuskil 25-30kmh. Sinu piltidel tundub peal olevat juba teine suhteliselt väsinud olekuga väljalase. Healjuhul võib see lisada masinale +5-10kmh... aga kui kõik muud komponendid on jäänud algseteks, võib see vastupidi ka mootori tööd hoopis halvendada. Tihti kaob ära ka mootori vedamine pöörete alumises osas ja jäädki jalaga hoogu lükkama, et liikuma saada. See, milline su masin on seestpidiselt ja mis komponentidest reaalselt koosnev, ei suuda ükski selgeltnägijavõimeid mitte omav isik sulle millegi järgi väita.
See "natukene kiiremaks" eeldabki seda, et enamus mootori osasid tuleb uute ja korralike vastu vahetada. Kui on juba mootor ka kulnud, eeldab nagunii kogu nende eluks vajalike komponentide vahetamist uute vastu. See, kui varuosadena kasutada aftermarket tuuningosade vähemkuulsate nimedega tootjate detaile on tihti isegi odavam, kui mootorit remontida uute originaalvaruosadega.
Seda, et Sa mingitki asjaliku nõuannet kuskilt saaksid eeldaks aga natukene Sinu endapoolset viisakamat ja asjalikumat suhtumist.
"mida deha et mu v6rr kiiremini s6idax" ja "säde ja bensiin on aga käima ei lähe ja ei luba ka" on siin foorumis natukene liiga tavalised ja igapäevased teemad, et kellegi tähelepanu äratada või et keegi natukenegi mõtlema viitisiks hakata. Siit "vanarauap****de" foorumist sa nagunii miskit infot ei saa vaid jäädakse Sind nagunii kividega loopima, kui sa just ei hakka roostes rasketehnikast, bussidest või jalgratastest teemasid tegema. Põhiliselt tulevad vaid targutused kõiketeadjatelt.
Ainus võimalus on sul kõigepealt mõned võõrkeeled vähemalt elementaartasemel ära õppida ja selel masina kohapealt natukene ringi vaadata inglis- ja saksakeelsetes foorumites.
See "natukene kiiremaks" eeldabki seda, et enamus mootori osasid tuleb uute ja korralike vastu vahetada. Kui on juba mootor ka kulnud, eeldab nagunii kogu nende eluks vajalike komponentide vahetamist uute vastu. See, kui varuosadena kasutada aftermarket tuuningosade vähemkuulsate nimedega tootjate detaile on tihti isegi odavam, kui mootorit remontida uute originaalvaruosadega.
Seda, et Sa mingitki asjaliku nõuannet kuskilt saaksid eeldaks aga natukene Sinu endapoolset viisakamat ja asjalikumat suhtumist.
"mida deha et mu v6rr kiiremini s6idax" ja "säde ja bensiin on aga käima ei lähe ja ei luba ka" on siin foorumis natukene liiga tavalised ja igapäevased teemad, et kellegi tähelepanu äratada või et keegi natukenegi mõtlema viitisiks hakata. Siit "vanarauap****de" foorumist sa nagunii miskit infot ei saa vaid jäädakse Sind nagunii kividega loopima, kui sa just ei hakka roostes rasketehnikast, bussidest või jalgratastest teemasid tegema. Põhiliselt tulevad vaid targutused kõiketeadjatelt.
Ainus võimalus on sul kõigepealt mõned võõrkeeled vähemalt elementaartasemel ära õppida ja selel masina kohapealt natukene ringi vaadata inglis- ja saksakeelsetes foorumites.