16-08-2009, 15:43 PM
Enamus euroopa riikides on mopeedid jagatud kahte erinevasse kategooriasse - 25kmh ja 45kmh mopeedid.
45kmh mopeedid vajavad juhtimiseks lube ja on liikluses kasutamisel võrdsed mootorrattaga.
25kmh mopeedid on võrdsustatud põhimõtteliselt jalgrattaga, ei vaja lube, on kas maskuvabad või tunduvalt väiksema maksuga, võib kasutada jalgrattateedel jne.
Selle pärast need ongi suhteliselt palju kasutuses.
Ka sellest sinu mopeedist on olemas nii 25kmh kui ka 45kmh toodetud versioonid, nagu ka enamuses teistest mopeedidest. Pakkusin, et sul on 25kmh versioon selle järgi, et need on lihtsalt tunduvalt levinumad.
Mis siin ikka halada - näiteks Rootsis on mopeediaegade algusest saadik olnud müügis ainult spetsiaalsed sellele turule toodetud 30kmh ja 1hp versioonid!
45kmh euroversioonid on tulnud alles viimastel aastatel ja need eeldavad registreerimist, lube jne.
Soomes on mopeedile lubatud ainult ~1,5hp (kui ikka õieti mäletan) ja olenemata tehase istekohtade arvust on lubatud sõita vaid ühekohalisena.
Paljudes riikides on kohustuslik, et mopeed peab olema pedaalajamiga, paljudes riikides nõue, et mopeed ei tohi omada manuaalselt juhitavat sidurit ega käigukasti jne jne jne.
45kmh mopeedid vajavad juhtimiseks lube ja on liikluses kasutamisel võrdsed mootorrattaga.
25kmh mopeedid on võrdsustatud põhimõtteliselt jalgrattaga, ei vaja lube, on kas maskuvabad või tunduvalt väiksema maksuga, võib kasutada jalgrattateedel jne.
Selle pärast need ongi suhteliselt palju kasutuses.
Ka sellest sinu mopeedist on olemas nii 25kmh kui ka 45kmh toodetud versioonid, nagu ka enamuses teistest mopeedidest. Pakkusin, et sul on 25kmh versioon selle järgi, et need on lihtsalt tunduvalt levinumad.
Mis siin ikka halada - näiteks Rootsis on mopeediaegade algusest saadik olnud müügis ainult spetsiaalsed sellele turule toodetud 30kmh ja 1hp versioonid!
45kmh euroversioonid on tulnud alles viimastel aastatel ja need eeldavad registreerimist, lube jne.
Soomes on mopeedile lubatud ainult ~1,5hp (kui ikka õieti mäletan) ja olenemata tehase istekohtade arvust on lubatud sõita vaid ühekohalisena.
Paljudes riikides on kohustuslik, et mopeed peab olema pedaalajamiga, paljudes riikides nõue, et mopeed ei tohi omada manuaalselt juhitavat sidurit ega käigukasti jne jne jne.