t25-õhk vahel!
#8

Aga miks peaks rõhuklapp sulguma õhu toimel?

Kui jätta pihustipoolne mutter lahti keeramata, siis solgutab pluþer seda kütusekogust edasi-tagasi, sest torustikus ja pihustis kokkusurutav õhk annab küll veidi vastusurvet, kuid mitte piisavalt, et surveklapp sulguks ja uus kogust kütust plunþrile peale valguks.

Naiste plära või mitte, kuid minul pole veel ükski masin kütuse lõppemisel üle kahe kerimise vajanud (te ikka teate, et 20 sekundit on ülemine piir, mida starterile ohutuks lugeda saab...).
Vasta


Sõnumeid selles teemas
t25-õhk vahel! - Autor: aaru - 14-08-2009, 20:47 PM
RE: t25-õhk vahel! - Autor: renee - 14-08-2009, 21:53 PM
RE: t25-õhk vahel! - Autor: aaru - 14-08-2009, 22:36 PM
RE: t25-õhk vahel! - Autor: metsakohin - 14-08-2009, 22:52 PM
RE: t25-õhk vahel! - Autor: Raudpats - 15-08-2009, 07:58 AM
RE: t25-õhk vahel! - Autor: Proff - 17-08-2009, 10:40 AM
RE: t25-õhk vahel! - Autor: v6sa - 15-08-2009, 08:37 AM
RE: t25-õhk vahel! - Autor: v6sa - 17-08-2009, 14:02 PM
RE: t25-õhk vahel! - Autor: Proff - 18-08-2009, 12:47 PM
RE: t25-õhk vahel! - Autor: indrek1000 - 18-08-2009, 13:07 PM
RE: t25-õhk vahel! - Autor: v6sa - 19-08-2009, 14:08 PM
RE: t25-õhk vahel! - Autor: Proff - 19-08-2009, 16:34 PM
RE: t25-õhk vahel! - Autor: Subaru - 23-08-2014, 07:45 AM
RE: t25-õhk vahel! - Autor: muska71 - 23-08-2014, 09:36 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne