18-08-2009, 14:40 PM
See julla määrab ära hoova käigu, ehk kui suureks saavad minna mootori pöörded. See oleks mõtakas õigele kaugusele tagasi panna kui ei soovi just mootorit laiali lasta. Nupp peal on jah külmkäivituseks, sellega tuleb hoova piiraja eest ära saad rohkem kütust lasta, aga see tähendab ka seda, et kui mootor käima läheb tuleb gaasi maha lasta, muidu lendab mootor laiali. reljo86 rääkis pumba vahetuse põhimõtteliselt ära ja kui oled seda teinud ei oskagi paremini seletada. Pump on pealt kolme mutriga kinni, pumba all tihendi, nendega määratakse süütenurka või sissepritse nurka diisli puhul siis. Kuidas sellel mootoril seda sissepritse kohta määratakse tahaks ka ise ka teada või millest aru saada, et asi õige. Kui on vale võib kolvi ära põletada jne. Mõni kes on teinud võiks avalikustada selle saladuse. Kompression on nagu päris diislil 40 kgf/cm²,bensiini mootoril jääb ta sinna 7,8 kuni 15 kgf/cm²seega kas saad väga mõõta?