19-08-2009, 23:53 PM
Kuna Firebirdi pole tehasest kunagi kabriona tulnud, need, mis on, on mingi jänkide "kerefirma" töö, nagu ka kõrgendatud bussid, siis ei ole neid kabrio detaile nagunii kusagilt võtta. Plaan oli vastavalt vajadusele sissepoole lisakarp ise plekist valmistada ning olemasolevale külge keevitada. Miskipärast kipun arvama, et need kabriod olid ehitatud karprauast või torudest poolraame ühendavate talade otsa.
Nende kerede hädaks kipub ikkagi olema ülemäärane pikisuunaline läbipaindumine, millest tingituna kipuvad tekkima väsimusmõrad näiteks katusesse - ei leidu vist praktiliselt ühtki F-keret, millel poleks B-piilari nurgas katuseplekis mõrasid.
Nende kerede hädaks kipub ikkagi olema ülemäärane pikisuunaline läbipaindumine, millest tingituna kipuvad tekkima väsimusmõrad näiteks katusesse - ei leidu vist praktiliselt ühtki F-keret, millel poleks B-piilari nurgas katuseplekis mõrasid.