Esituli
#7

(27-08-2009, 15:28 PM)41Degree Kirjutas:  Probleem on tõenäoliselt sama, mis autodegi puhul: kehv massiühendus. Kui Sul on kinnituskronsad näiteks värvi peale pandud, siis värv ei juhi elektrit. Proovi mingi traadijupp siduda tulekorpuse ja dünamokorpuse vahele. Või võta tulepirn, pane külg vastu dünamokorpust, dünamost tulev juhe vastu põhjakontakti ja lase sõbral ratast keerutada. Kui siis ka tuli hõõguma ei hakka, siis on jama dünamos, mitte halvas ühenduses.

Niipalju, kui mina lampe-generaatoreid näinud olen, on nende kinnitusklambritel lisaks kinniutuspoltidele olemas veel teravaotsaline kruvi (ca M3 kuni M5, sõjaeelsetel võib olla sama kandi mõõt ka tollis). Selle ülesanne on massiühenduse tekitamine ning see keeratakse peale seadme kinnitamist teravikuga kinnnitatava detaili poole läbi värvi vm kihi. Selliselt pingutatud kruvi tagab tavaliselt korraliku massiühenduse klambri ja alusdetaili vahel.

Muidugi harvermini võib ka juhtuda, et leistang ja kahvel ei ole omavahel korralikult elektrilises ühenduses, nt kui kahvli toru on seest värvitud.

Aga igasuguseid ühendusi saab kontrollida testri abil Smile

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud K,N,R,L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Esituli - Autor: Kevin68 - 26-08-2009, 14:49 PM
RE: Esituli - Autor: UmxJ - 26-08-2009, 15:02 PM
RE: Esituli - Autor: Kevin68 - 26-08-2009, 15:07 PM
RE: Esituli - Autor: mossepower - 26-08-2009, 17:02 PM
RE: Esituli - Autor: Kevin68 - 27-08-2009, 00:07 AM
RE: Esituli - Autor: 41Degree - 27-08-2009, 15:28 PM
RE: Esituli - Autor: valdo - 27-08-2009, 16:59 PM
RE: Esituli - Autor: Killer666 - 03-09-2009, 11:18 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne