30-08-2009, 21:42 PM
Kergitan teema üles.
Kas keegi oskab aidata signaali membraani kokkupanekul? Arvatavasti mõni detail/seib vale koha peal või puudu ja sellest ka ebanormaalne hääl.
Varuosakataloogis ei ole seda kahjuks lammutatud.
Selle kõike vasakpoolsemaga tegu:
![[Pilt: 20090802_1421.JPG]](http://www.upload.ee/thumb/147781/20090802_1421.JPG)
Sai kokkupandud nagu enne oli, aga ka selle õigsuses ei saa kindel olla.
Praegu on nii:
![[Pilt: 20090830_1948.JPG]](http://www.upload.ee/thumb/177580/20090830_1948.JPG)
![[Pilt: 20090830_1949.JPG]](http://www.upload.ee/thumb/177587/20090830_1949.JPG)
Vasakult paremale üksteise peale kokku ladudes:
![[Pilt: 20090830_1951.JPG]](http://www.upload.ee/thumb/177588/20090830_1951.JPG)
Juppidena:
![[Pilt: 20090830_1952.JPG]](http://www.upload.ee/thumb/177590/20090830_1952.JPG)
Mis pidi peab see suur metallmembraan olema, suurem 'lõdvik' sisse või väljapoole?
Millised karburaatorid on mõtekamad küttekulu/võimsuse suhtes, kas k-37 või k-302. Kui küttekulu märgatavalt ei tõuse, võiks nagu originaalid peale panna.
Kas keegi oskab aidata signaali membraani kokkupanekul? Arvatavasti mõni detail/seib vale koha peal või puudu ja sellest ka ebanormaalne hääl.
Varuosakataloogis ei ole seda kahjuks lammutatud.
Selle kõike vasakpoolsemaga tegu:
Sai kokkupandud nagu enne oli, aga ka selle õigsuses ei saa kindel olla.
Praegu on nii:
Vasakult paremale üksteise peale kokku ladudes:
Juppidena:
Mis pidi peab see suur metallmembraan olema, suurem 'lõdvik' sisse või väljapoole?
Millised karburaatorid on mõtekamad küttekulu/võimsuse suhtes, kas k-37 või k-302. Kui küttekulu märgatavalt ei tõuse, võiks nagu originaalid peale panna.