02-09-2009, 20:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2009, 20:56 PM ja muutjaks oli yllar21.)
Kuna teema sattus juba 'Liikmete rataste' alajaotusesse, peaks viisakusest lisama ka mõned pildid. Kokkuvõtlikult ratas võetud juppideks esimese õhtuga. Suuremad detailid liivapritsist läbi ja kruntimisele. Elektrisüsteem sai uus tehtud, vana tüüpi- kus pluss läheb keresse.
See veel Handymani liivapritsiga. Meeletu liivakulu tootlikkust arvestades. Raam jäi küll Dnepri oma, kuna originaalraam on muutunud liiga pehmeks. Kunagi kui aega leiab, võib asja uuesti originaalraamile üles ehitada. Juhiistme kinnitus sai maha lõigatud ja uuesti keevitatud, kuna eelmine keevitus jättis soovida, samuti oli tooli liiga lenksu lähedal. (sellel raamil oli originaalis pikk tool, need kinnitused on sinna hiljem tehtud).
![[Pilt: 20090730_1720.JPG]](http://www.upload.ee/thumb/181200/20090730_1720.JPG)
Paaki sai omajagu pahteldatud. Krundi all:
![[Pilt: 20090828_1408.JPG]](http://www.upload.ee/thumb/181202/20090828_1408.JPG)
Esimene kiht värvi ja lihvimine:
![[Pilt: 20090830_2306.JPG]](http://www.upload.ee/thumb/181205/20090830_2306.JPG)
Mootor peal ja esihark koos.
![[Pilt: 20090828_2027.JPG]](http://www.upload.ee/thumb/181203/20090828_2027.JPG)
Eilne seis:
![[Pilt: 20090901_1531.JPG]](http://www.upload.ee/thumb/181219/20090901_1531.JPG)
Eile sai ka proovitud tööle panna. Õhufilter oli paigaldamata (tooreklapp puudus), piisas ainult ühest jõulisest jalalöögist ja mootor hakkas häält tegema tühipööretel. Täiesti hämmastav mootor.
Gaasiga sai sel hetkel manustatud ainult traadijuppidest, mis kinnitusid õhusiibritele.
Piltidelt ei maksa hakata välja tooma detaile, mis sinna originaalis ei kuulu. Mitteoriginaalsust on veel omajagu, teen masina enamvähem linnatänavakõlblikuks, mitte ei hakka ajast räsitud originaaldetaile sinna panema. Samas uute originaaljuppidele rahakott peale ei hakka.
Signaali koha pealt ootan veel abi, ei ole asjalikku häält sealt veel välja võlunud.
See veel Handymani liivapritsiga. Meeletu liivakulu tootlikkust arvestades. Raam jäi küll Dnepri oma, kuna originaalraam on muutunud liiga pehmeks. Kunagi kui aega leiab, võib asja uuesti originaalraamile üles ehitada. Juhiistme kinnitus sai maha lõigatud ja uuesti keevitatud, kuna eelmine keevitus jättis soovida, samuti oli tooli liiga lenksu lähedal. (sellel raamil oli originaalis pikk tool, need kinnitused on sinna hiljem tehtud).
Paaki sai omajagu pahteldatud. Krundi all:
Esimene kiht värvi ja lihvimine:
Mootor peal ja esihark koos.
Eilne seis:
Eile sai ka proovitud tööle panna. Õhufilter oli paigaldamata (tooreklapp puudus), piisas ainult ühest jõulisest jalalöögist ja mootor hakkas häält tegema tühipööretel. Täiesti hämmastav mootor.

Piltidelt ei maksa hakata välja tooma detaile, mis sinna originaalis ei kuulu. Mitteoriginaalsust on veel omajagu, teen masina enamvähem linnatänavakõlblikuks, mitte ei hakka ajast räsitud originaaldetaile sinna panema. Samas uute originaaljuppidele rahakott peale ei hakka.

Signaali koha pealt ootan veel abi, ei ole asjalikku häält sealt veel välja võlunud.