13-09-2009, 10:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-09-2009, 10:21 AM ja muutjaks oli guits112.)
(13-09-2009, 09:43 AM)tiit Kirjutas:(12-09-2009, 23:41 PM)guits112 Kirjutas: tark on jahh! rehvid kuluvad vähem ,kui nad teistpidi alla panna! nagu antud pildil!! mäletab seda kolhoosi ajast!!Kui traktor on asfaldil sõitmiseks siis võid ju auto rehvid ka alla panna - kuluvad veel vähem
aga tehti ju zil autu veljest russidele esirattaid! kuna olid vähe saada neid rehve!! ja kui saidki rehvid ,soovitati need tagurpidi alla panna!! aasta siis oli 1988
(13-09-2009, 09:20 AM)CORRADOg60 Kirjutas:(12-09-2009, 23:41 PM)guits112 Kirjutas: tark on jahh! rehvid kuluvad vähem ,kui nad teistpidi alla panna! nagu antud pildil!! mäletab seda kolhoosi ajast!!
Kõval pinnal pole pidamises vahet, aga tagurpidi mustriga pori vms sisse sattudes pole esisillaveost erilist kasu ka, kui mustri täis tõmbab...
edaspidi söites jahh tömbab täis, tagurpidi lööb puhtaks jälle