21-09-2009, 18:11 PM
nii .......
et keegi ei arvaks et ma olen oma auto kuusakoskisse viinud siis teavitan arengutest.
auto seisis terve talve ja aegajalt käivitasin et muuta asukohta.
kevadel sai remonditud katkine kütusepaak, ostetud uus etteandepump( ala 380 eeki) . kui paak maas oli siis panin alla ka tehase paigalduse kärukonksu.
paagi peal oli väga tolmune linnupesa ilma munakoorteta. ju ma siis polnud teinud linnupoegadega rallit. pesa oli selle koha taga kust läheb paaki sisse täitetoru.
ning kuna aega polnud vahepeal süveneda siis auto seisis kuni augustini.
nyyd sai ka lastud vahetad esisilla tala( ära tegi kasutja roodla) alla sai liivapritsi läbinud ja kolme paksu värvi kihi all tulipunane sild. peale seda kohe ka tehtud sooduskampaania käigus ka sillaregull.
ning kuna mootor oli ka rahutu kapoti all siis sai otsitud viga välja. üks mootoripadi oli väga vana ja väsinud. küll mitte katki. aga kui sai uus asemele siis ikka vahe on väga tuntav. kusjuures padi oli forsis supersoodsa hinnaga saada. nägu naeratas kohe kui hinda kuulsin ja võeti asi mulle riiulist. see forss on mulle ikka üks paganama hea koht. peaks teise ka vist välja vahetama.
ps siduriketta hind sellele autole on 240.-????!!!! kuni 2000.- eekini kolme erineva tootja oma. no ma tahaks näha seda 240 eekist ketast. igatahes tellisin kohale . kui tundub olema midagigi väärt siis vist panen uue ketta ka. igatahes hind on harjumatult soodne
kui sai tehtud sillaregull siis sealt ei leitud ühtegi lõtku. super.
kohe peale seda tegin ka ülevaatuse jälle ära. nyyd siis käes 09.2010 . saab muretult aastakese tiksuda.
heitmed olid ülihead. selle põhjuseks võib lugeda uut õhufiltrit ja tutikaid pihustiotsi ( ala 250 eek per tk )
vanad paagivoolikud ja klambrid said ka uued. edev on 8mm sisemõõduga läbipaistev voolik kütuse pealevoolul ja kõhu all. uued klambrid ja kütusetagasivajumistõkesti annavad ka ikka viisakama väljanägemise kogu süsteemile.
üritaks siis nyyd kuni talve tulekuni jälle ringipõristada ja turbovilet lasta.
see turbodiisel riugab oma turboga suht äratuntava häälega.
mõni harv tumedam pilv minu taga tähendab vaid seda et olen jälle oma nr46 kirsad batoontaldadega jalga pannud
ja et mul on kiire.
peace! retro on popp! motoristid on hoos...
et keegi ei arvaks et ma olen oma auto kuusakoskisse viinud siis teavitan arengutest.
auto seisis terve talve ja aegajalt käivitasin et muuta asukohta.
kevadel sai remonditud katkine kütusepaak, ostetud uus etteandepump( ala 380 eeki) . kui paak maas oli siis panin alla ka tehase paigalduse kärukonksu.
paagi peal oli väga tolmune linnupesa ilma munakoorteta. ju ma siis polnud teinud linnupoegadega rallit. pesa oli selle koha taga kust läheb paaki sisse täitetoru.
ning kuna aega polnud vahepeal süveneda siis auto seisis kuni augustini.
nyyd sai ka lastud vahetad esisilla tala( ära tegi kasutja roodla) alla sai liivapritsi läbinud ja kolme paksu värvi kihi all tulipunane sild. peale seda kohe ka tehtud sooduskampaania käigus ka sillaregull.
ning kuna mootor oli ka rahutu kapoti all siis sai otsitud viga välja. üks mootoripadi oli väga vana ja väsinud. küll mitte katki. aga kui sai uus asemele siis ikka vahe on väga tuntav. kusjuures padi oli forsis supersoodsa hinnaga saada. nägu naeratas kohe kui hinda kuulsin ja võeti asi mulle riiulist. see forss on mulle ikka üks paganama hea koht. peaks teise ka vist välja vahetama.
ps siduriketta hind sellele autole on 240.-????!!!! kuni 2000.- eekini kolme erineva tootja oma. no ma tahaks näha seda 240 eekist ketast. igatahes tellisin kohale . kui tundub olema midagigi väärt siis vist panen uue ketta ka. igatahes hind on harjumatult soodne
kui sai tehtud sillaregull siis sealt ei leitud ühtegi lõtku. super.
kohe peale seda tegin ka ülevaatuse jälle ära. nyyd siis käes 09.2010 . saab muretult aastakese tiksuda.
heitmed olid ülihead. selle põhjuseks võib lugeda uut õhufiltrit ja tutikaid pihustiotsi ( ala 250 eek per tk )
vanad paagivoolikud ja klambrid said ka uued. edev on 8mm sisemõõduga läbipaistev voolik kütuse pealevoolul ja kõhu all. uued klambrid ja kütusetagasivajumistõkesti annavad ka ikka viisakama väljanägemise kogu süsteemile.
üritaks siis nyyd kuni talve tulekuni jälle ringipõristada ja turbovilet lasta.
see turbodiisel riugab oma turboga suht äratuntava häälega.
mõni harv tumedam pilv minu taga tähendab vaid seda et olen jälle oma nr46 kirsad batoontaldadega jalga pannud

peace! retro on popp! motoristid on hoos...