22-09-2009, 13:49 PM
Selles perspektiivis ja kauguuses paistab pinna poolt päris asjalik kere olema.
Kui talveti sõita plaanid siis peaks kere seestpoolt nii istmetest kui mattidest korra tühjaks rookima ja korraliku möksitamise tegema. Siin on tüüpkohad põhja ja kere külgede karpide liited, peal silikooni riba ja selle all rooste. Selle elastse silikooni mahakitkumine on ka päris tülikas töö.
Muu, nagu uksed, karbid, põhjaalune, lonzeronid ja esisillatala, jne., käib samuti siia alla.
Üks rooste lemmikpaik on tulemüüri ja klaasitphastajate aluse vanni ühendusliide, eriti kaasreisija poolne ja kütteradika piirkonda jääv osa.
Tänavu olen neid mossesid teepeal, peale enda omade muidugi, vaid paari kohanud.
Kui talveti sõita plaanid siis peaks kere seestpoolt nii istmetest kui mattidest korra tühjaks rookima ja korraliku möksitamise tegema. Siin on tüüpkohad põhja ja kere külgede karpide liited, peal silikooni riba ja selle all rooste. Selle elastse silikooni mahakitkumine on ka päris tülikas töö.
Muu, nagu uksed, karbid, põhjaalune, lonzeronid ja esisillatala, jne., käib samuti siia alla.
Üks rooste lemmikpaik on tulemüüri ja klaasitphastajate aluse vanni ühendusliide, eriti kaasreisija poolne ja kütteradika piirkonda jääv osa.
Tänavu olen neid mossesid teepeal, peale enda omade muidugi, vaid paari kohanud.