27-09-2009, 19:17 PM
Esimestel 634-del kasutati tõepoolest 633-koodiga mootoreid. Tegu on tegelikult 350 ccm Bizoni (1968-73) mootorite edasiarendusastmetega.
633/3: ilma siduriautomaadita, esimesed mõnikümment tükki 18mm kepsusõrmede/pronkspuksidega (Californiani/Bizoni väntvõllid), siis 16mm nõellaagrid, kaherealine primaarkett, 1 käik alla.
633/4: nagu 633-3, 84dB mudel Tðehhi turule.
633/5: nagu 633-4, dosaatorpumbaga
633/6: nagu 633-5, 84dB mudel maailmaturule
633/7: külgkorvi-mudel, teine ketitähik ja spidoülekanne
633/8: 352ccm mudel Austria turule
633/9: külgkorvi-mudel 84dB
Hiljem tulid mootorid mootorid koodidega 632 ja 634.
P.S. Mul vedeleb siin paar 4. remondi kolbe koodidega 633-12-036-40
633-12-046-40, mõlemad on 18mm silmadega.
P.P.S. USA-s lõppes DOT üleminekuperiood käigulülitusmustrile 1. alla, ülejäänud üles kas 72 või 73 (täpselt ei mäleta), seetõttu muutis ka JAWA senikasutatud mustrit.
633/3: ilma siduriautomaadita, esimesed mõnikümment tükki 18mm kepsusõrmede/pronkspuksidega (Californiani/Bizoni väntvõllid), siis 16mm nõellaagrid, kaherealine primaarkett, 1 käik alla.
633/4: nagu 633-3, 84dB mudel Tðehhi turule.
633/5: nagu 633-4, dosaatorpumbaga
633/6: nagu 633-5, 84dB mudel maailmaturule
633/7: külgkorvi-mudel, teine ketitähik ja spidoülekanne
633/8: 352ccm mudel Austria turule
633/9: külgkorvi-mudel 84dB
Hiljem tulid mootorid mootorid koodidega 632 ja 634.
P.S. Mul vedeleb siin paar 4. remondi kolbe koodidega 633-12-036-40
633-12-046-40, mõlemad on 18mm silmadega.
P.P.S. USA-s lõppes DOT üleminekuperiood käigulülitusmustrile 1. alla, ülejäänud üles kas 72 või 73 (täpselt ei mäleta), seetõttu muutis ka JAWA senikasutatud mustrit.