28-09-2009, 21:26 PM
Auvere-Musta jupp likvideeriti EVR-i poolt mingi neli-viis aastat tagasi. Tamm on alles, Mustas ka vanad reisiplated. Ühe Põlevkivi seltsimehega vesteldes ei välistatud taastamist (iseasi, kas ja millal...). Praegune Musta on hoolimata oma suurusest tupikjaam, samas loogiline oleks mõlemapoolne ühendus EVR-iga (praegu hargnevad Põlevkivi teed EVR-i infralt Püssist Maidlasse ehk Aidu karjääri, Jõhvist Ahtmesse, Kohtlast Kohtla-Järvesse ja Virusse, Vaivarast Primõkanijesse).
Muuhulgas, nõukaaja lõpul jõuti stroibati poolt valmis tassida ka Kohtla-Jõhvi ja Soldina-Narva teise tee tammid. Põhjus, miks Idas topeltteid jupiti plaaniti ehitada (millest täitsa valmis sai ainult Oru-Vaivara) oli erinevate jaamavahede erinev koormus põlevkivivedudel. Kauge plaan oli küll kogu Tallinn-Narva kahele teele ja elektri alla panna.
Muuhulgas, nõukaaja lõpul jõuti stroibati poolt valmis tassida ka Kohtla-Jõhvi ja Soldina-Narva teise tee tammid. Põhjus, miks Idas topeltteid jupiti plaaniti ehitada (millest täitsa valmis sai ainult Oru-Vaivara) oli erinevate jaamavahede erinev koormus põlevkivivedudel. Kauge plaan oli küll kogu Tallinn-Narva kahele teele ja elektri alla panna.