01-10-2009, 22:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-10-2009, 22:29 PM ja muutjaks oli murgens.)
(01-10-2009, 17:19 PM)paukjapostivahe Kirjutas: Täissünteetiline õli voolab mootori seismisel K-750 suurte lõtkudega liugpaaride vahelt välja ja väike poolhõre õlipump toidab esimestel tööminutitel hädapärast raamlaagrid.Nii et kolvid,rõngad-silinder,nukkvõll-tõukurid ,kolvisõrm-kepsupuks on alguses jumala kuival.Lisaks peseb täissünt hästi lahti väntvõlli õlitaskutesse tsentrifuugitud sodi ja ummistab väntvõlli kepsutappides olevad õlikanalid(keps kinni nigu naksti).
Eelnev jutt ei ole teoreetiline arutlus,vaid proovitud,nutetud,õpitud stiilis elukogemus.
Isiklikult kasutan K-750l ainult mineraalõli(15W40,20W50),mis jahtumisel jätavad tõõpindadele õlikihi,mis ära ei voola.Ja õlivahetusvälp võiks olla iga 2000-3000 km järel,et mootor ei "pasteedistuks",sest tegu on eriti kuuma mootoriga.Nii olen talitanud ka remonditud mootoritega ja kulumine on olnud minimaalseim.
Väärt info, aitähh!!
Kas tal on ka õlifilter kusagil, mida tuleks koos õlivaheutsega puhastada/ vahetada? Palju mootorisse õli läheb ? Palju kasti ?
Täna tekkis uus küsimus :
![[Pilt: moto.jpg]](http://www.hot.ee/uihti/moto.jpg)
Käigukasti õli lisatakse ilmselt pildi keskel oleva poldi alt kuid kas selle all peaks käima ka õlivarras ? Kuidas muidu teada saada, kas kastis on piisavalt õli või tahaks lisa saada
Terv.,
Marko