18-10-2009, 07:36 AM
Kuna minu Isal oli see töö autoks, furgooniga variant, siis mäletan lapsepõlvest sellised fakte, et kõrgsuvepumbaga oli kogu aeg mingi kamm, kuni autobaasi treial miskise poldi lühemaks treis ja ma ei mäleta kas sellest võimsust juurde tuli aga seda ma tean, et rohkem pumbast kunagi juttu polnud.
Siis oli tal veel lisa kütusepaak, kuna pidi soomest, Tamperest kaupa tooma, seal ju küte kallis aga mäletan ka seda, et mägisel maal üle 70 ei läinud, muidu ikka 90 nagu nalja, veel tehti ümber käigukang, ma ei tea kas terve kast sai vahetatud, vaevalt küll aga rookikõrvalt viidi kang põrandale.Kabiin läks talvel üsna ruttu soojaks, kokkuvõttes on lapsepõlvest ilusad mälestused aga muidugi ühtegi asja päris faktina pole mõtet võtta.
Siis oli tal veel lisa kütusepaak, kuna pidi soomest, Tamperest kaupa tooma, seal ju küte kallis aga mäletan ka seda, et mägisel maal üle 70 ei läinud, muidu ikka 90 nagu nalja, veel tehti ümber käigukang, ma ei tea kas terve kast sai vahetatud, vaevalt küll aga rookikõrvalt viidi kang põrandale.Kabiin läks talvel üsna ruttu soojaks, kokkuvõttes on lapsepõlvest ilusad mälestused aga muidugi ühtegi asja päris faktina pole mõtet võtta.