18-10-2009, 13:49 PM
Aviast meenuvad eelkõige hommikused käivitusmaratonid ümber kvartali Gaz tüüpi auto sabas.Peale esimesi ringe kattis maad valge udu.
Peale 4-5 ringi muutus udu sinakaks ja tavaliselt peale 10 ringi hakkas sinakas
udu asenduma päikesevarjutusega.
Lõpuks,kui päikesevasjutus ei lubanud enam autode värve eristada,siis uuesti
nähtavale ilmudes oli Avia kuidagi Gazist mööda saanud.
Selliseid üritusi võeti ette keskmiselt korra kuus,kui oli vaja pealinna varuosade
järgi sõita.
Algasid maratonid puude kollaseks muutudes ja lõppesid kui puud olid rohelised.
Kuna korralikku eelsüüdet sel mootoril pole,siis talvel käivitamine oli suur töö.
Kurioosumite alla tuleks liigitada selle riista kõrgsurvepump,mis oli tehtud Lucase pumba järgi.Tööpõhimõtte tõttu oli tal koguaeg sinine vine taga nagu
Bulgaaria tõstukilgi.
Peeti seda sinnani kus diislitel hakati suitsusust mõõtma ja hoolimata pihustite vahetusest ja mootori remondist ei õnnestunud ülevaatust läbida.
Pika kastiga variandil on tagasild nõrk ja eriti ei kestnud.
Esisillas kulusid käändtelje laagrid ja seetõttu muutus rool raskeks.
Miinustega ei võinud kunagi kindel olla,et pidurile vajutades midagi juhtub.
Kokkuvõttes ei sobi meie kliimasse.
Peale 4-5 ringi muutus udu sinakaks ja tavaliselt peale 10 ringi hakkas sinakas
udu asenduma päikesevarjutusega.
Lõpuks,kui päikesevasjutus ei lubanud enam autode värve eristada,siis uuesti
nähtavale ilmudes oli Avia kuidagi Gazist mööda saanud.
Selliseid üritusi võeti ette keskmiselt korra kuus,kui oli vaja pealinna varuosade
järgi sõita.
Algasid maratonid puude kollaseks muutudes ja lõppesid kui puud olid rohelised.
Kuna korralikku eelsüüdet sel mootoril pole,siis talvel käivitamine oli suur töö.
Kurioosumite alla tuleks liigitada selle riista kõrgsurvepump,mis oli tehtud Lucase pumba järgi.Tööpõhimõtte tõttu oli tal koguaeg sinine vine taga nagu
Bulgaaria tõstukilgi.
Peeti seda sinnani kus diislitel hakati suitsusust mõõtma ja hoolimata pihustite vahetusest ja mootori remondist ei õnnestunud ülevaatust läbida.
Pika kastiga variandil on tagasild nõrk ja eriti ei kestnud.
Esisillas kulusid käändtelje laagrid ja seetõttu muutus rool raskeks.
Miinustega ei võinud kunagi kindel olla,et pidurile vajutades midagi juhtub.
Kokkuvõttes ei sobi meie kliimasse.