21-10-2009, 19:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2009, 19:13 PM ja muutjaks oli vootele.)
(21-10-2009, 11:10 AM)argo1974 Kirjutas: Autode jõuallikana kasutamise osas olen suht skeptiline, aga tsiklite, lumesaanide, skuutrite, jms tehnika jaoks oleks kiirekäiguline, kerge ning võimas 2T-mootor optimaalne lahendus.2T mootoriga saaks päris edeva sportauto. Kui võtta väga kerge veermik (A'la Lotus Exige) ja lisada sinna suure töömahuga 2-taktiline mootor. Oli kunagi selline auto nagu Melkus RS2000...
Pritsega 2-taktilised päramootorid on juba aastaid müügis, põhimõtteliselt on neil kõik 2T head küljed ja mitte ühtegi halba.
2T mootori puudus oli seniajani läbipuhke ebatäiuslikkus - küttesegu segunes heitgaasidega ja väljus ka osaliselt väljalaskeakna kaudu. Otsepritse elimineerib kõik selle, kuna ülevooludes liigub vaid õhk ja kütus suratakse alles siis sisse, kui kolb on juba väljalaskeakna sulgenud. Ei mingit kütuse kadu ning puudub otseselt vajadus ka resokate järele.
