21-10-2009, 19:27 PM
Tervitus!
Püüan siis teemaalagatajat natuke informeerida Aviate kohta.
1. Kandevõime: 3,8-4 tonni.
2. Kasti pikkus: 4.43 m
3. Pidurid on õhk+õli, minu Avial võtavad kõik rattad kinni, isegi asfalti peal, peale seda kui olin pidurisilindrid lahti teinud ja seest puhtaks teinud ülipeene liivapaberiga. Enne puhastamist ei pidurdanud mõhkugi ja esipidurid olid lihtsalt õrnalt peal. Ühesõnaga kui tahate sel autol häid pidureid siis tuleb ka natuke vaeva näha
4. Raamil pole viga midagi. Ainuke nõmedus on see, et tehasevärv on kõik maha tulnud raamilt ja alles on rooste. Enamus Aviatel, veel tänapäevalgi on tehasevärv raamil, mis on muutunud kahjuriks. Endal oli sama teema, millega jändasin terve möödunud suve. Aga jah küllaltki sitke on tema raam.
5. Rehvide mõõt: 6,50/20. Annab ka Gaz-i rehve peale siutada.
6. Kütusekulu tühjalt raamatu järgi on 13,8. Tegelikkuses võib ka suurem natuke olla see.
7. Endal 1989 aasta A-31. Ise olen veel noor aga tean, et töötas korralikult, enne seda kui teda uuesti taastama hakkasin. Lagunemisi ette ei tulnud, ainult rihmad lendasid puruks ja käsipiduritross ussitas läbi. Auto sõitis 1989-2001 aastal, mitte igapäevaselt, vaid siis kui oli vaja, aastas siis umbes 3-5 kuud. Selle ajani pole esisild mitte kuskilt lagunenud, ju siis vedanud lihtsalt.
8. Mugavus Gaz 53-ga võrreldes: Julgen väita, et mugavam. Ta on vaiksem ja kabiin tunduvalt suurem. Sõidab küllaltki sujuvalt ehk siis ei rapu üleliia määra.
9. Kiirus: Kulgeb tõepoolest 90 ja +. Aga üle 90-ne on vast tema hinge piinamine.
10. Kütusepaak: 70 l
Püüan siis teemaalagatajat natuke informeerida Aviate kohta.
1. Kandevõime: 3,8-4 tonni.
2. Kasti pikkus: 4.43 m
3. Pidurid on õhk+õli, minu Avial võtavad kõik rattad kinni, isegi asfalti peal, peale seda kui olin pidurisilindrid lahti teinud ja seest puhtaks teinud ülipeene liivapaberiga. Enne puhastamist ei pidurdanud mõhkugi ja esipidurid olid lihtsalt õrnalt peal. Ühesõnaga kui tahate sel autol häid pidureid siis tuleb ka natuke vaeva näha

4. Raamil pole viga midagi. Ainuke nõmedus on see, et tehasevärv on kõik maha tulnud raamilt ja alles on rooste. Enamus Aviatel, veel tänapäevalgi on tehasevärv raamil, mis on muutunud kahjuriks. Endal oli sama teema, millega jändasin terve möödunud suve. Aga jah küllaltki sitke on tema raam.
5. Rehvide mõõt: 6,50/20. Annab ka Gaz-i rehve peale siutada.
6. Kütusekulu tühjalt raamatu järgi on 13,8. Tegelikkuses võib ka suurem natuke olla see.
7. Endal 1989 aasta A-31. Ise olen veel noor aga tean, et töötas korralikult, enne seda kui teda uuesti taastama hakkasin. Lagunemisi ette ei tulnud, ainult rihmad lendasid puruks ja käsipiduritross ussitas läbi. Auto sõitis 1989-2001 aastal, mitte igapäevaselt, vaid siis kui oli vaja, aastas siis umbes 3-5 kuud. Selle ajani pole esisild mitte kuskilt lagunenud, ju siis vedanud lihtsalt.
8. Mugavus Gaz 53-ga võrreldes: Julgen väita, et mugavam. Ta on vaiksem ja kabiin tunduvalt suurem. Sõidab küllaltki sujuvalt ehk siis ei rapu üleliia määra.
9. Kiirus: Kulgeb tõepoolest 90 ja +. Aga üle 90-ne on vast tema hinge piinamine.
10. Kütusepaak: 70 l
Gaz53(1988),Avia A-31(1989), Mtz82(1988), T-25A(1985).