22-10-2009, 14:59 PM
Kas tulemas jälle "madalsõitja"-projekt ? Kui nii, siis endal ka sõbraga kahasse samalaadne projekt valmimisjärgus. Seega võin vajadusel anda paar head nippi sinu eelneva projekti "vigadeparanduseks" ehk ülilihtsad ja 100% legaalsed võtted soovitud madalduse saavutamiseks nii esi- kui ka tagasillal tarbetute ümberehitusteta. Samuti võin soovitada ka legaalseid sobiva stiiliga velgi ja peegleid.
Esmajärjekorras võiks siiski veermiku osandada ja kõik rooliotsad ning raudpuksid, määrdeniplid jne. remontida-asendada-värvida. Kui esisild uuesti hoolikalt valitud osadest (vene varuosade eripära : uus ja väljanägemiselt õige detail võib vabalt osutuda tehasepraagiks) koostada ja määrida saab tulemas eelnevaga võrreldes olema nagu öö ja päev. Isegi suhteliselt madalate ja laiade rehvidega saab rooli "ühe näpuga" keerata.
GAZ 21 on kahtlemata kõige parem ja ilusam siiski originaalkonditsioonis kuid kes on öelnud et iga enam-vähem säilinud isendi peab ilmtingimata restaureerima ?
Ja veel : lõpptulemusele võib määravaks saada keretööde kvaliteet. Selle pealt ei maksa aja ja ressurssidega koonerdada (endal kurb kogemus selles osas).
Jõudu ja edu !
O.Bender
Esmajärjekorras võiks siiski veermiku osandada ja kõik rooliotsad ning raudpuksid, määrdeniplid jne. remontida-asendada-värvida. Kui esisild uuesti hoolikalt valitud osadest (vene varuosade eripära : uus ja väljanägemiselt õige detail võib vabalt osutuda tehasepraagiks) koostada ja määrida saab tulemas eelnevaga võrreldes olema nagu öö ja päev. Isegi suhteliselt madalate ja laiade rehvidega saab rooli "ühe näpuga" keerata.
GAZ 21 on kahtlemata kõige parem ja ilusam siiski originaalkonditsioonis kuid kes on öelnud et iga enam-vähem säilinud isendi peab ilmtingimata restaureerima ?
Ja veel : lõpptulemusele võib määravaks saada keretööde kvaliteet. Selle pealt ei maksa aja ja ressurssidega koonerdada (endal kurb kogemus selles osas).
Jõudu ja edu !
O.Bender