25-10-2009, 11:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2009, 11:48 AM ja muutjaks oli kass.)
Olles küll ka mõõdukas veinisõber, erutab sadul mind ikkagi rohkem
!
Mõtlesin, et ehk on meestsadula esimene vedru vahetatud naistesadula esimese spiraalvedru vastu? Oleks huvitav võrrelda sadulaid, sadulaaluseid siine jne...Tegelikult pole see sadulaküsimus nii eluliselt tähtis.
Oleks huvitav veel näha fotosid neist salapärastest valgetest topsikutest, kuna ka lgp. Veteranil seoses nendega tõsised kahtlused tekkisid
! Nagu tean, lubab ka Valdo endale teinekord pidulikumal hetkel pudelikese head veini, paraku küll tänapäeval selliseid korgikaitseid pudelitel vist ei ole...
Vaatasin veel HVZ tehase kataloogi/raamatukest aastast 1961, muidugi aeg edasi läinud võrreldes 50-ndatega. Seal veel vana hea mudel V110, ilma lisanimeta Progress või Ukraina. Muidugi ei olnud ka see vana mudel teoreetiliselt enam eriliselt "progressiivne", samas kataloogis oli aga järgmine mudel V120 varustatud lisanimega "Ukraina".
Minu eelnev vale info selle kohta, et Harkovi tehase V110 kandis lisanime "Ukraina", mitte "Progress" on/oli pärit venemaa jalgrattaguru Mjatievi sulest (kes teatavasti on ka inimene ja ei eksi mitte korra või kaks, vaid....). Võimalik veel, et algne HVZ V110 ei kandnud veel lisanime Progress, vaid sai selle koos ZIS ja GAZ tehase mudelite tootmise alustamisega, aga see lihtsalt mõte...
Aga jah, kui Valdo HVZ on aastast 1950, siis viimane mõte jälle ei tööta, mis aastal V110 üldse tootmisse võis minna?

Mõtlesin, et ehk on meestsadula esimene vedru vahetatud naistesadula esimese spiraalvedru vastu? Oleks huvitav võrrelda sadulaid, sadulaaluseid siine jne...Tegelikult pole see sadulaküsimus nii eluliselt tähtis.
Oleks huvitav veel näha fotosid neist salapärastest valgetest topsikutest, kuna ka lgp. Veteranil seoses nendega tõsised kahtlused tekkisid

Vaatasin veel HVZ tehase kataloogi/raamatukest aastast 1961, muidugi aeg edasi läinud võrreldes 50-ndatega. Seal veel vana hea mudel V110, ilma lisanimeta Progress või Ukraina. Muidugi ei olnud ka see vana mudel teoreetiliselt enam eriliselt "progressiivne", samas kataloogis oli aga järgmine mudel V120 varustatud lisanimega "Ukraina".
Minu eelnev vale info selle kohta, et Harkovi tehase V110 kandis lisanime "Ukraina", mitte "Progress" on/oli pärit venemaa jalgrattaguru Mjatievi sulest (kes teatavasti on ka inimene ja ei eksi mitte korra või kaks, vaid....). Võimalik veel, et algne HVZ V110 ei kandnud veel lisanime Progress, vaid sai selle koos ZIS ja GAZ tehase mudelite tootmise alustamisega, aga see lihtsalt mõte...
Aga jah, kui Valdo HVZ on aastast 1950, siis viimane mõte jälle ei tööta, mis aastal V110 üldse tootmisse võis minna?