27-10-2009, 23:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-10-2009, 00:00 AM ja muutjaks oli hotrod.)
Tere, kogemus gaz 24'ga. otsin viljandist ning jõudsin sealt peaaegu türile.. ennem pärnu jõge, oli auto seest nii palav ja nii sinist suitsu täis et silmal kibe, Lõpuks rauges jõud ning vaba hooga veeresingi üle silla teeäärde seisma. Mootor jäi veel käima peale võtme välja keeramist - hõõgsüüde, mõne sekundi lonkas veel ning siis vaikus.. Kapoti all kuum õhk virvendas.. Radika kordi peale asetasin kaltsu ning keerasin, kuid vett ei tulnud.. hmm vett ei olnud kusagil, isegi auru polnud.. Mootoris polnudki vett. Sest veekraan oli lahtises asendis ning katki.
Temperatuuri näidik ning muud näidikud samuti ei toiminud, et oleks hoiatanud. Kurb kui nõnda autot remonditud on. 4h ootasin abi. ning 115km nööri otsas koju.
Osa 2.
kui tagasillast tungrauaga auto tagaosa üles tõstsin ei avanenud uksed.. a piilari ülaossa tekkisid praod. suure pahtlitüki all paistis rooste, ning suure augu seest tõmbasin välja sukkpüksid. Kojameeste mootori-paneeli eemaldasin - selle all oli roosteauk lapitud kartulikotiga mis oli kruntvärviga läbi immutatud ning sinna asetatud, ning veelkord paksult kruntvärviga üle valatud. Küljekarpidele oli peale keevitatud uued karbid.. ning põhja kausid oldi uuendatud mastiksi ning kartongiga. Leidlikke ideid leidus veelgi. numbrid ja dokumendid on siiani alles.. samuti peaks olema alles kleebitavad kerenumbrid.. ülejäänud saagisin pooleks ja kolmeks ja läks vanarauda..
Temperatuuri näidik ning muud näidikud samuti ei toiminud, et oleks hoiatanud. Kurb kui nõnda autot remonditud on. 4h ootasin abi. ning 115km nööri otsas koju.
Osa 2.
kui tagasillast tungrauaga auto tagaosa üles tõstsin ei avanenud uksed.. a piilari ülaossa tekkisid praod. suure pahtlitüki all paistis rooste, ning suure augu seest tõmbasin välja sukkpüksid. Kojameeste mootori-paneeli eemaldasin - selle all oli roosteauk lapitud kartulikotiga mis oli kruntvärviga läbi immutatud ning sinna asetatud, ning veelkord paksult kruntvärviga üle valatud. Küljekarpidele oli peale keevitatud uued karbid.. ning põhja kausid oldi uuendatud mastiksi ning kartongiga. Leidlikke ideid leidus veelgi. numbrid ja dokumendid on siiani alles.. samuti peaks olema alles kleebitavad kerenumbrid.. ülejäänud saagisin pooleks ja kolmeks ja läks vanarauda..
chevy 1940