(28-10-2009, 17:06 PM)Killer666 Kirjutas: Mingid 1000 amprised käivitusjuhtmed pidid vist oelma selle maki taga , mis lyhisesse läksid. Vastasel juhul peaks ikka juhe korralikult kärssama/p6lema minema, Halvemaljuhul p6leb k6ik muu kah.
Ei pea teps mitte. Mul Valiandil hüppas piduritule konna tagant lahti voolujuhe (seal lüliti ise massis), läks vastu pedaali tagasitõmbe vedru ja ... tulipunaseks küttespiraaliks muutus just vedru! Pole just kõige peenem traadijupats

Kusjuures ma ju ei tea, kaua ta seal küttis, aku oli peaaegu tühi ja käima läks lükates. Juhe ise tavaline peenike pragunenud isolatsiooniga 15-kiuline, siis u. 35 aastat vana ja ei kavatsenudki sulama hakata... hea, et vanaaegne auto rauast on, moodne massin oleks raudselt maha põlenud. Muidugi originaalis oli ka kõva 3 (KOLM!) klaastorukaitset - signaalile/kojameestele, raadiole/ kütteventikale ja gabariittuledele. Piduri- ja suunatuli käis ilma kaitsmeta. Rohkem elektriasju polnudki

Neljas pesa oli tühi: luksusversiooni kondile. Seega võib elekter imeasju korda saata ja mõnikord mõistusele või õpitud füüsikale esmapilgul mitte alluda.