29-10-2009, 09:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2009, 09:57 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
(28-10-2009, 23:47 PM)TeeTL Kirjutas:(28-10-2009, 14:38 PM)jurkman Kirjutas: Muuseas Vito ei ole mingi pask, vaid väga mugav ja ökonoomne liikur.mugavust ja (kütuse)ökonoomsust polegi põhjust laita. oma pooletonnise kandevõimega ongi vito rohkem sõiduauto. küll aga on töökindlus ja roostelembus nende nõrgad kohad.
(28-10-2009, 14:38 PM)jurkman Kirjutas: Doonormaki ühendamisel ei kasutatud toiteahelatel isoleerpaela ja mõned juhtmekeerud läksid lühisesse, mis kaitset läbi ei kärsatatud, aga aku täiesti tühjaks tõmbasid.ja tühja akut enam laadida ei saanud?
kui nii, siis oli see lühis n.ö viimane piisk niigi koolnud aku karikasse. vedas, et nõrk aku ei jaksanud autot põlema panna.
Vito kandevõime on tonn.
See vist päästiski, et aku oli väga vilets, pealt oli elektrolüüdiga koos ja
see lühis tappis ta täiesti ära, võib-olla oleks muidu mõnda aega veel kestnud.