30-10-2009, 09:55 AM
2-taktiline, pritsega või ilma töötab optimaalselt suhteliselt kitsas pöörete vahemikus, millele on nii sisselase kui väljalase "häälestatud". Pritse kasutamine võimaldab seguõlituse asemel kasutada sundõlitust, nagu neljataktilisel, kuigi pumpkarteri tõttu, mida pisematel 2-taktilistel kompressori (turbo) asemel kasutatakse, on õli piiskade sattumise silindrisse vältimine küllalt keerukas.. Kuna töötaktide sagedus suur, siis on 2-e taktiline termiliselt tunduvalt rohkem koormatud kui 4-taktiline.
2-taktilised diislid olid kõigil meil liikunud M-62 veduritel ja peaks oleme ka neil Ameerika kolossidel, mis siia veeti. Laevadiislitest on paljud kahetaktilised, jne...
2-taktilised diislid olid kõigil meil liikunud M-62 veduritel ja peaks oleme ka neil Ameerika kolossidel, mis siia veeti. Laevadiislitest on paljud kahetaktilised, jne...