K: Omega B roolikarp
#4

(30-10-2009, 14:39 PM)MägiAivar2 Kirjutas:  Probleemi lahendus, ca 200 eeku varuosad ja päev tööd.Selle O tihendi vahetad ära seal ja peaks abi olema.

Jõudu tööle

Ei see asi nii lihtne pole. Esimesel korral, siis umbes kolm kuud tagasi sai nii tehtud ja tundus, et asi sai korda. Siiski kahjuks mitte. Lahtivõtmisel selgus, et O rõnga kontaktpind (korpuse poolne) suhteliselt hõõrdunud ja ühelt kohalt päris lõhe sees. Kuna see rõngas oli toodetud venemaa avarustes siis kahtlustasime materjali/detaili kehva kvaliteeti. Nüüd sai siis Hydroscandist uus tihend ja tolmukaitse võetud. Õli püsis sees nibin-nabin 12 tundi... Tegemist pole väikese lekkega vaid umbes 25 km peale jookseb terve süsteem tühjaks.
Probleem tundub olevat kergelt roostetanud-ussitanud võlli otsas ja korpuses. Metalli pind muutunud poorseks ja O tihend ei pea enam. Muide originilaalis ei ole seal teps mitte klassikaline O rõngas vaid lapik O rõngas. Seda aga kahjuks keegi ei paku. Isegi Opeli ametlikust esindusest pole võimalik roolikarbile varuosi saada ja puudub ka pinnalaotus sisu kohta. Ilmselt tegemist mõne muu ettevõtte toodanguga.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K: Omega B roolikarp - Autor: grynno - 30-10-2009, 10:16 AM
RE: K: Omega B roolikarp - Autor: kulac - 30-10-2009, 10:37 AM
RE: K: Omega B roolikarp - Autor: MägiAivar2 - 30-10-2009, 14:39 PM
RE: K: Omega B roolikarp - Autor: grynno - 30-10-2009, 22:28 PM
RE: K: Omega B roolikarp - Autor: xander4 - 31-10-2009, 21:00 PM
RE: K: Omega B roolikarp - Autor: grynno - 31-10-2009, 22:08 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne