DT 20 starterist
#6

Tere.
Käisin täna foorumi liikme _rein_ juures seda pöörlemissuuna muutjat uurimas, tegin ka pilte. Võib öelda, et lihtne aga geniaalne lahendus. On võetud originaalapendiksi hammasratas ja istutatud see hammasratta välisläbimõõduga sama jämeda telje peale. Muretsetud sama siseläbimõõduga kuullaagreid 2tk (telg ja hammasratas on mälu järgi 0,05mm väiksema diameetriga, et oleks tagatud piki telge liikumine laagris). Telje teises otsas on jällegi, nüüd siis teistpidi pöörleva starteri apendiksi hammasratas, millel on hambumise soodustamiseks nukad teistpidi lihvitud. Telje peal on ka tagastusvedru, mis tõukab kõik hooratta hammasvööst lahti.
Süsteem töötab selliselt, et starteri tõmberelee rakendudes tõugatakse apendiks välja ja apendiksi muhv oma tasapinnaga tõukab ka isetehtud telge ning kokkuvõttes läheb telje otsas olev hammasratas hooratta hammasvööga kontakti. Tagastudes starteri ja telje vedrud viivad hammasrattad hambumisest välja.
Starteri apendiksi muhvi sein on tugevdatud ja telje starteripoolses otsas on liikuv kuul hõõrdumise vähendamiseks.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta


Sõnumeid selles teemas
DT 20 starterist - Autor: peete38 - 04-10-2009, 15:56 PM
RE: DT 20 starterist - Autor: _rein_ - 31-10-2009, 21:22 PM
RE: DT 20 starterist - Autor: Timm - 31-10-2009, 21:54 PM
RE: DT 20 starterist - Autor: Veteran - 01-11-2009, 08:39 AM
RE: DT 20 starterist - Autor: _rein_ - 01-11-2009, 12:54 PM
RE: DT 20 starterist - Autor: hajameelne - 03-11-2009, 20:52 PM
RE: DT 20 starterist - Autor: Proff - 04-11-2009, 14:12 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne