05-11-2009, 09:46 AM
Tere.
Mul oli endal selline juhus, et Audi originaal salapoldi võti, mis tehasest kaasa pandud, kaotati ära. Siis sai samuti rehvitöökojas käia ja mehed tagusid sinna padruni jõuga peale ja keerasid lahti. Padrunvõtme hind oli ka selle lahtivõtmise sees, sest padruni rikub päris kenasti ära.
Tavaliselt keeratakse teeninduses rattad kinni pneumo mutrikeerajaga ja sellel on niiöelda "kõristi" peal, mis annab löögiimpulssi. Tundub lausa uskumatu aga sellega saab päris kenasti kõik kõvasti kinni keeratud poldid lahti. Tuttava juures ise omal käel järgi proovinud. Samuti keerab ta mutrid - poldid väga kõvasti kinni kui liigselt üle pingutada.
Olen paaril korral keeranud ristvõtmega lahti poldid, mis on masinaga kinni pandud. Mõlemal korral ütlesid autoomanikud, et võimatu lahti keerata. Ühel korral panin ka toru järgi aga teisel korral keerasin tuttava rootslase autol ilma toruta. Sellepeale ta kostis ainult, et "sh...t, you are grazy man". Seejuures on vaja keerata kohe alguses tugeva nõksuga aga mitte vaikselt venitades. Kui hakkad venitama polti lahti siis sõltuvalt valmistamise kvaliteedist annab järele polt või võti.
Originaalvõtme on isegi minu kallis abikaasa ümber poldi sõlme keeranud (autoks Suzuki baleno). Ma ise ei kasuta ka originaalvõtit üldse. See seisab ilusti uuena rattavahetuskomplektis.
Lugupidamisega
Marko
Mul oli endal selline juhus, et Audi originaal salapoldi võti, mis tehasest kaasa pandud, kaotati ära. Siis sai samuti rehvitöökojas käia ja mehed tagusid sinna padruni jõuga peale ja keerasid lahti. Padrunvõtme hind oli ka selle lahtivõtmise sees, sest padruni rikub päris kenasti ära.
Tavaliselt keeratakse teeninduses rattad kinni pneumo mutrikeerajaga ja sellel on niiöelda "kõristi" peal, mis annab löögiimpulssi. Tundub lausa uskumatu aga sellega saab päris kenasti kõik kõvasti kinni keeratud poldid lahti. Tuttava juures ise omal käel järgi proovinud. Samuti keerab ta mutrid - poldid väga kõvasti kinni kui liigselt üle pingutada.
Olen paaril korral keeranud ristvõtmega lahti poldid, mis on masinaga kinni pandud. Mõlemal korral ütlesid autoomanikud, et võimatu lahti keerata. Ühel korral panin ka toru järgi aga teisel korral keerasin tuttava rootslase autol ilma toruta. Sellepeale ta kostis ainult, et "sh...t, you are grazy man". Seejuures on vaja keerata kohe alguses tugeva nõksuga aga mitte vaikselt venitades. Kui hakkad venitama polti lahti siis sõltuvalt valmistamise kvaliteedist annab järele polt või võti.
Originaalvõtme on isegi minu kallis abikaasa ümber poldi sõlme keeranud (autoks Suzuki baleno). Ma ise ei kasuta ka originaalvõtit üldse. See seisab ilusti uuena rattavahetuskomplektis.
Lugupidamisega
Marko