05-11-2009, 13:30 PM
Huvi korral vaatab ka TqHq sarnast teemat, samuti hiljuti kaaskodanik vaevles sellise murega.
Sealt aga leidub ka üks väga õige soovitus: kui rattaid rehvivahetuses alla hakatakse kruttima, siis tuleb sellel töömehel selja taga seista ja vaadata, et lõpp-pingutus saaks tehtud kui mitte momentvõtmega, siis kindlasti käsitsi. Nagu TqHq teemast näha on, saab (väidetavalt) õhuga käristades ka 200 Nm nii, et ise arugi ei saa.
Kui antud juhul tuli auto hooldusest/remondist, nagu ma aru saan, siis sellest viimasest nõuandest on loomulikult vähe kasu. Küll aga tuleks sellise "naljaga" kindlasti minna tagasi mitte ainult selle mutri-vello juurde, vaid teha ka väike "arenguvestlus" mõne tähtsama ninaga. Muidu ju saad Sina oma poldid lahti, aga järgmisele pannakse samamoodi...
Sealt aga leidub ka üks väga õige soovitus: kui rattaid rehvivahetuses alla hakatakse kruttima, siis tuleb sellel töömehel selja taga seista ja vaadata, et lõpp-pingutus saaks tehtud kui mitte momentvõtmega, siis kindlasti käsitsi. Nagu TqHq teemast näha on, saab (väidetavalt) õhuga käristades ka 200 Nm nii, et ise arugi ei saa.
Kui antud juhul tuli auto hooldusest/remondist, nagu ma aru saan, siis sellest viimasest nõuandest on loomulikult vähe kasu. Küll aga tuleks sellise "naljaga" kindlasti minna tagasi mitte ainult selle mutri-vello juurde, vaid teha ka väike "arenguvestlus" mõne tähtsama ninaga. Muidu ju saad Sina oma poldid lahti, aga järgmisele pannakse samamoodi...