05-11-2009, 13:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2009, 13:38 PM ja muutjaks oli oxygen.)
Minule õpetati, et rattamutrid tuleb kinni keerata 140Nm-ga. Paaril autol olen rattad juba sedasi alla pannud ja keegi pole veel sõimama tulnud, et tuli ära või ei saanud kätte. Muidugi fakt on see, et korralik rehvitehnik teeb viimase pingutuse alati momentvõtmega. Käsitsi keeramisega on see jama, et kui tehnik juhtub mingisugune Kiivikas olema, siis võib polt mõne kleenukese naisterahva jaoks siiski liiga pingul olla. Jutt just sellest kui tehakse võõrast autot. Oma autol tärista pneumoga lõpuni kinni kui soovi on.
Ja kui klient sõidab rehvitöökojast värskelt monteeritud-balanseeritud ratastega välja, hakkab kohe "ketsi laskma" ja raskused paigast lähevad või minema lendavad, siis see ei ole absoluutselt tehniku ega töökoja probleem. Kui ise loll oled, siis maksad balanseerimise uuesti või lähed balanseerimata minema.
Ja kui klient sõidab rehvitöökojast värskelt monteeritud-balanseeritud ratastega välja, hakkab kohe "ketsi laskma" ja raskused paigast lähevad või minema lendavad, siis see ei ole absoluutselt tehniku ega töökoja probleem. Kui ise loll oled, siis maksad balanseerimise uuesti või lähed balanseerimata minema.