05-11-2009, 16:28 PM
(05-11-2009, 00:23 AM)Laurimetall Kirjutas: 2. Siis on mul küsimus veel reversi hoova kohta ,et lugesin raamatust ,et alumises asendis on edaspidikäigud , keskmises tagurpidikäigud ja üleval aeglased käigud. Kas siis pmst on tegu aeglustiga kõikidel käikudel ?Kas see on nii? Mul see reeversi hoob oli üldse kinni roostetanud ja läks aega enne ,kui ma selle liikuma sain. Kuid raamatut loen linnas ja hetkel pole ma traktori juures.
3. Veel huvitaks mind ,et kas esisilda saab kuskilt välja lülitada või on see pidevalt taga ? Või on seal mingi peenem süsteem?
5. Kuna gaasipedaal ei töödanud siis reguleerisin seal ühte varrast ja sain gaasipedaal tööle. Nüüd on selline küsimus ,et kas käsigaasi maha lükates peab mootor seiskuma. Raamatus oli kirjas muidu ,et dekompressiooni ei tohiks seiskamiseks kasutada ,kuid samas oleks mugav ,kui käsigaasi mahalükates mootor ei seiskuks vaid jääks madalal tühikäigul käima ,et kuskil kännust üle sõites ja gaasi lahti lastes mootor ei seiskuks (see käsigaas seal liigub ,kui august läbi sõita). Enamasti sõidan ikka pedaaliga. Kas dekompressiooni kasutades mootori seiskamiseks lõhub midagi ?
tänapäeval kasutada? Lugesin ,et sildades ja käigukastis on ettenähtud TAP või TEP ,kui praegu on ka paremaid õlisid. Kas traktori laagreid ,ja muid määritavaid sõlmi kõlbab määrida tervel traktoril litool 24ga.
1) Esisild peaks koguaeg järgi olema.
2) reversiga peaks olema nii, et all-edasi, üleval-tagasi. Aeglusti peaks olema lisana, kas seda on Sinul või ei ole ma ei tea.
3) suured need augud ikka on, mul käsigaas hoiab ilusti, ja kui lükkad viimasele vindile, sureb mootor välja. Dekompressiooni kasuta ikka käivitamisel, üldiselt seda läheb vaja talvel. Suvel kui on korralik aku ja starter väänab paari pöördega käima.
Spetsialist pole, aga tööd selle masinaga ikka mõningad ajad teinud.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.