07-11-2009, 20:44 PM
või et idabloki mootorrattad on hea näide purustamaks müüti kahetaktilise kitsast võimsusalast.... . Kas mitte juba fakt, et neil üldse igasugune võimsus puudub arvestataval tasemel pole mitte kinnituseks vastupidiseks ?
lugesin veidi siinset juttu ja see kisub juba vandenõuteooriaks. Neljataktilisele saab toota rohkem osi tõesti, kuid see läheb juba kategooriasse "volkswagen" on hea auto sest on jupid on odavad. Võib olla tõesti ütleb mersumees ja keerab 500 tuhandele teise otsa.
Sarnane juhtum on ka neljataktilise mootoriga, tänase päeva jaapani motikate omanikud vahetavad vaid õli ning igavusest keeravad elektrisüsteemi untsu. Kui sedagi.
Kaks takti mootor mis karakteristikalt on võrdne või sarnane neljataktilisega maksab ca 50 000 lisajuppide näol mille eluiga on ca 5 tundi. See on kahetaktilise hind kui rääkida võidusõidust mida ennist näiteks toodi.
lugesin veidi siinset juttu ja see kisub juba vandenõuteooriaks. Neljataktilisele saab toota rohkem osi tõesti, kuid see läheb juba kategooriasse "volkswagen" on hea auto sest on jupid on odavad. Võib olla tõesti ütleb mersumees ja keerab 500 tuhandele teise otsa.
Sarnane juhtum on ka neljataktilise mootoriga, tänase päeva jaapani motikate omanikud vahetavad vaid õli ning igavusest keeravad elektrisüsteemi untsu. Kui sedagi.
Kaks takti mootor mis karakteristikalt on võrdne või sarnane neljataktilisega maksab ca 50 000 lisajuppide näol mille eluiga on ca 5 tundi. See on kahetaktilise hind kui rääkida võidusõidust mida ennist näiteks toodi.
